یک دانشآموز اهل کهک:
رقابت علمی در کلاسهای حضوری بیشتر است
قم (پانا) - افزایش حس رقابت علمی بین دانشآموزان از مزیتهای کلاسهای حضوری مدارس است.
به دنبال اعلام حضوری شدن مدارس از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، شور و نشاط زیادی بین معلمان و دانش آموزان شهرک کهک همچون بسیاری دیگر از نقاط کشور ایجاد شده است.
هستی قبادی، دانشآموز پایه نهم از شهر کهک در گفتوگو با پانا درخصوص بازگشایی مدارس عنوان کرد: «با حضوری شدن مدارس فرصت بسیار زیادی برای رفع اشکال داریم و میتوانیم با معلمان و دوستان خود ارتباط بهتری برقرار کنیم و دیگر درگیر مشکلات اینترنت و ضعف شبکه شاد نیستیم.»
زهرا ضرابی، دانش آموز پایه نهم نیز اینگونه بیان کرد: «آموزش حضوری برای دروسی مانند علوم و ریاضی خیلی خوب است اما برای دروسی مانند فارسی که نیاز به وقت و نوشتن معانی داریم آموزش مجازی بهتر است، اما به طور کلی چون در آموزش حضوری حس رقابت بین دانشآموزان ایجاد میشود، باعث میشود آنها در درسهای خود پیشرفت چشمگیری داشته باشند.»
فاطمه رحیمی از کلاس نهم نیز گفت: «به دلیل اینکه امتحانات ما امسال نهایی است، آموزش حضوری خیلی به نفع ماست و میتوانیم ارتباط بهتری با معلمان برقرار کنیم، اما کاش معلمان نیز به جای آزمونهای فراوان تمرکز خود را روی درسهای عقب مانده میگذاشتند.»
راضیه صالحیفر دبیر دبیرستان کوثر نیز به پانا گفت: «ارتباط حضوری باعث شکلگیری تعاملات بهتری بین شاگرد و دانشآموز میشود و دانشآموزان بهتر درس را یاد میگیرند؛ همچنین دیگر نیازی به جستجوی فراوان در اینترنت برای پیدا کردن کلیپهای درسی نیست.»
وی تاکید کرد: «زمان بسیار زیادی لازم است تا دانشآموزان به روند قبل خود بازگردند و بتوانند دروس حفظی را حفظ کنند و شادابی و سرزندگی در مدارس به آنها برگردانده شود.»
دانش آموز خبرنگار: مهسا رسولی
ارسال دیدگاه