کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن:

پرداختن به عفاف و حجاب در آموزش و پرورش بر اساس بررسی‌های جامعه‌شناختی است

رودهن(پانا)- کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن پرداختن به بحث حجاب و عفاف را در آموزش و پرورش بسیار اصولی ، آینده‌نگر و بر اساس بررسی‌های جامعه‌شناختی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به عفاف و حجاب در آموزش و پرورش بر اساس بررسی‌های  جامعه‌شناختی  است

زینب اشکور کیایی کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن درباره «جشنواره مهتاب در نور» گفت: جشنواره مهتاب در نور از طرف وزارت آموزش و پرورش در بین‌ تمامی دانش‌آموزان در همه مقاطع برگزار می‌شود و امسال دومین سال برگزاری این جشنواره است که موضوع آن هم عفاف و حجاب مشخص شده است.

او افزود: آموزش و پرورش رودهن بر طبق مقررات این‌ جشنواره دانش‌آموزان و فرهنگیان را تشویق به حضور و شرکت در این جشنواره می‌کند و تااکنون استقبال بسیار خوبی از آن شده است و همچنان مربیان پرورشی در سطح مدارس پیگیری شرکت حداکثری دانش‌‌آموزان و فرهنگیان مستقر در مدارس هستند تا در این‌جشنواره حضور حداکثری داشته باشیم.

کیایی همچنین توضیح داد: فراخوان این جشنواره از ابتدای دی‌ماه ابلاغ شده است و مخاطبان این جشنواره دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشند و تا پایان اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند که مربیان ما در مدارس ارسال آثار را به صورت منظم‌ پیگیری و رصد می‌کنند.

وی افزود: رشته‌های شرکت در این‌جشنواره بسیار مختلف و متنوع است و برای هر دوره تحصیلی و فرهنگیان متفاوت است. از جمله این رشته‌ها: کتابخوانی، قصه‌گویی، طراحی پوستر، دلنوشته، داستان کوتاه و غیره است.

کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش رودهن همچنین اذعان کرد: شرکت دانش‌آموزان در این جشنواره‌ها ضمن تقویت روحیه فرهنگی، هنری و علمی باعث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود که مساله‌ای بسیار حیاتی و مهم، در تقویت شخصیت‌ اجتماعی و دینی دانش‌آموزان است، همچنین فرصت خوبی برای عرضه توانایی‌ها و مهارت‌های فرهنگیان در عرصه‌های فرهنگی و هنری است.

خبرنگار: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار