نماینده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور عنوان کرد:

با گذشت زمان، اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور بیشتر آشکار می‌شود

تهران (پانا) - نماینده دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی کشور معتقد است با گذشت زمان، اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور و تضمین آینده‌ آن بیشتر آشکار می‌شود. 

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
با گذشت زمان، اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور بیشتر آشکار می‌شود

آرمیتا رزاقیان؛ نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور و نایب رییس مجلس دانش‌آموزی گفت: «ما جوانان این آب و خاک خداوند را به خاطر نعمت سلامتی و امنیت شاکر هستیم و او را به خون سرخ شهیدان و جان بر کفان، سعی و تلاش دانشمندان و پژوهشگران، دلاوری ها و رشادت های پهلوانان و شور و امید همیشگی جوانان سرزمینمان سوگند می‌دهیم، تا در مسیر تعالی پیشرفت و ساختن ایرانی آبادتر همچون گذشتگان یار و یاور ما جوانان باشد.»

وی در ادامه گفت: «تمام این سرزمین سرافراز، تمام خاک وطن، شقایق‏ زار است. در هر کجا که هستیم، هر گوشه این خاک که قدم برمی‌داریم، نگاه می‌کنیم که مبادا روی خون لاله ها پا بگذاریم. ما جوانان میهن دوست، به خوبی می‌دانیم وطن تنها میراثی است که هرگز نمی توانیم آن را خرج کنیم، هدیه دهیم و یا آن را بفروشیم. پس از گذشته های دیرین، با عشق به میهن و با تمام وجود از میهن خود حراست کردیم. ما از نسل فهمیده ها هستیم. ما از نسل احمدی روشن ها و لندی ها هستیم.»

رزاقیان ادامه داد: «خداوند متعال نعمت های سلامتی روحی و جسمی را به ما عطا فرموده، پس شایسته است برای تشکر و قدردانی از این نعمت ها، در حفظ آن و تلاش در جهت بهبود و یا جلوگیری از زوال آن کوشا باشیم. به همین جهت ما جوانان که سکان داران آینده کشور هستیم باید بکوشیم در راستای اعتلای فرهنگ، سیاست، درک اجتماعی، اقتصاد، رشد تکنولوژی و علم بکوشیم و این همان هدفی است که رهبر معظم انقلاب از خطاب قرار دادن جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی داشته است.»

وی در آخر گفت: «در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، مسئولیت خطیر چهل سال آینده این کشور و پیشرفت تمام ساحتی آن به دست جوانان امروز سرزمین سپرده خواهد شد. ما جوانان امروز با خود عهد می‌بندیم، با در نظر گرفتن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تلاش برای پیشرفت کشور بر همگان ثابت کنیم ما جوانان امروز همچون جوانان دیروز جامعه ایران، عشق به میهن را در دل، شجاعت عمل را در توان و هوشمندی یافتن را در سر داریم.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار