مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در افتتاحیه سالن ورزشی بانوان:

سلامت زنان، نیاز مهم و اساسی جامعه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ سلامت زنان را که به عنوان پیکره مؤثر جامعه در جهت ایفای نقش مادری، تربیت نسل و انجام وظایف متعدد دیگر شناخته می‌شوند، یک نیاز مهم و اساسی دانست که باید به شکل ویژه به آن نگاه شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سلامت زنان، نیاز مهم و اساسی جامعه است

سالن ورزشی ویژه بانوان در ساختمان اداری آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و اعضای شورای معاونین به بهره برداری رسید.

سعید جهانشاهی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی گفت: این سالن ورزشی با سقفی بلند، واقع در محل اداره آموزش و پرورش منطقه، در فضایی به مساحت ۱۱۰ مترمربع که با مساعدت معاونت پشتیبانی و معاونت پرورشی، با هدف افزایش سرانه ورزشی در منطقه تأمین و با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این سالن ورزشی، رشته های بدنسازی و ایروبیک برای ورزشکاران فعال شده است.

جهانشاهی با اشاره به رسالت متولیان فرهنگی ورزشی، بر معرفی بانوان با اخلاق تأکید کرد و افزود: با توجه به محدود شدن شرایط مکانی، ورزش باید به عنوان یک ضرورت پذیرفته شده، توسط نهادهای مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این نکته که جامعه سالم و با نشاط در گرو سلامت جسمی و روحی اعضای آن جامعه است، افزود: سلامت زنان، که به عنوان پیکره مؤثر جامعه در جهت ایفای نقش مادری، تربیت نسل و انجام وظایف متعدد دیگر شناخته می شوند، یک نیاز مهم و اساسی است که باید به شکل ویژه به آن نگاه شود.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ نیز در حاشیه این مراسم گفت: با توسعه ورزش بانوان، شاهد نشاط و سلامت بانوان اداره و به دنبال آن تأثیر مثبت ورزش در خانواده‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه تفکر غالب مردم در اولویت برای ورزش مردان است، خاطرنشان کرد: با اصلاح این بینش و توسعه ورزش بانوان، شاهد نشاط و سلامت زنان ایرانی و به دنبال آن تأثیر مثبت ورزش در خانواده‌ها باشیم.

عدل لاله به تأثیر ورزش بر سلامت جسمی، روحی، روانی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان مسئول حوزه پرورشی و تربیت بدنی، تلاشمان بر این بود تا در کنار تجهیز و مناسب سازی مجموعه‌های ورزشی منطقه ۱۴، این سالن را به عنوان اولین سالن ورزشی به بانوان اختصاص دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات معاونت پشتیبانی و کارشناسی تربیت بدنی بیان کرد: ورزش بانوان، جهت رشد و توسعه بیشتر، نیازمند حل مشکلات اقتصادی جامعه، توجه و اصلاح ساختار ورزش کشور، بالا بردن توان مدیریتی، استفاده از روش های علمی مدیریتی جدید در صنعت و ورزش، توجه و قدردانی بیشتر از حامیان مالی، پوشش رسانه ای مناسب، بالا بردن سطح علمی و دانش کادر فنی ورزش بانوان و همچنین نهادینه کردن ورزش در فرهنگ عمومی جامعه و... است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار