سلامت زنان محور سلامت اجتماع و خانواده است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج عنوان کرد سلامت زنان محور سلامت اجتماع و خانواده است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سلامت زنان محور سلامت اجتماع و خانواده است

برگزاری دوره آموزش تخصصی ضرورت های جمعیتی و سلامت زنان ویژه رابطین امور زنان و جوانان مدارس ناحیه ٢ کرج و شهرستان فردیس با حضور ابوالحسن معظمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، زهرا شاکر مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش و معصومه رجبی رئیس گروه سلامت مادران در باروری،، دانشگاه علوم پزشکی البرز در سالن شهید رجایی ناحیه دو کرج برگزار شد.

ابوالحسن معظمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ کرج و فردیس ضمن خیر مقدم به حاضرین، سلامت زنان را محور سلامت اجتماع و خانواده عنوان کرد و به نقش مادران سالم در تربیت نسل سالم پرداخت.

زهرا شاکر، مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن بیان ضرورت برگزاری دوره های آموزشی به موضوع سلامت زنان و آمار فعالیت‌های انجام شده در زمینه سلامت دوران بلوغ ویژه دختران و سلامت زنان توسط کارشناسی امور زنان و جوانان این ناحیه اشاره کرد.

در ادامه مراسم معصومه رجبی، مدرس دوره آموزشی تخصصی، در سخنان خود به موضوع ناباروری و علل و درمان آن پرداخت و نکات مهمی را در خصوص تغذیه و بهداشت بانوان ارائه کرد.

وی در پایان به سوالات تخصصی رابطان امور زنان و جوانان پاسخ دادند و از آنها خواستند آموزش‌ها را به دختران دانش آموز و اولیای آنان انتقال دهند.

تقدیر و تجلیل از مدرس دوره و فعالین امور زنان و جوانان ناحیه ٢ کرج و فردیس از دیگر برنامه های اجراشده در این دوره آموزشی بود.

گفتنی است این کارگاه تخصصی در راستای اجرای ماده ٣٣ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین اجرای طرح سبک زندگی اسلامی-ایرانی و تعالی خانواده برگزار و با استقبال و رضایت مخاطبین روبرو شد.

در پایان این دوره آموزشی، گواهی حضور در دوره و گواهی ضمن خدمت برای حاضرین در نظر گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار