در دبیرستان ملاصدرا منطقه ۱۴ برگزار شد

مسابقه بزرگ کتابخوانی، از کتاب «صعود چهل ساله»

تهران (پانا) - مسابقه بزرگ کتابخوانی، از کتاب «صعود چهل ساله»، با هدف آگاهی از دستاوردهای انقلاب، به صورت مجازی در منطقه ۱۴ برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۲۵۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ کتابخوانی، از کتاب «صعود چهل ساله»

محمدجواد شهرابی؛ فعال فرهنگی و معاون پرورشی دبیرستان ملاصدرا منطقه ۱۴ در گفت و گو با پانا گفت: «در راستای جهاد تبیین به عنوان یک اقدام فوری و انقلابی، با دوستان دبیرستان ملاصدرا و همچنین مسئولان هیأت محبان الائمه که در راستای فعالیت های تربیتی و پرورشی دبیرستان شکل گرفته نشستی داشتیم و قرار بر این شد که مسابقه ای از کتاب «صعود چهل ساله» برگزار کنیم.»

وی ادامه داد: «به چند جهت این کتاب انتخاب شده است، از جمله: رضایت مقام معظم رهبری که در مقدمه کتاب هم ذکر شده، پیشرفت های انقلاب در زمینه های مختلف و در ۵ محور، که در آن بررسی شده است. در اصل نگاهی به گام دوم هم است. آماری که ارائه شده در این کتاب، آمار معتبر جهانی است. در چاپ جدید و ارائه تمامی اطلاعات کتاب، از آمارهای جهانی استفاده شده است.»

وی ادامه داد: «چاپ قدیم این کتاب توسط انتشارات آستان قدس انجام شده بود و پی دی اف رایگان را سال گذشته در اختیار عموم قرار دادند. برای چاپ جدید متأسفانه پی دی اف رایگان یا کتاب رایگان نبود. به دلیل اینکه بتوانیم ارزان تر در اختیار مخاطبین قرار دهیم، رایزنی‌هایی را با یکی از مجموعه‌های اینترنتی داشتیم تا شرکت کنندگان بتوانند کتاب را با ۳۰ درصد تخفیف تهیه کنند.»

وی در ادامه افزود: «مخاطبین مسابقه، جوانان، نوجوانان و خانواده ها بودند. این مسابقه محدودیت سنی نداشت و از پایه هشتم و نهم متوسطه اول تا سن های بالاتر می توانستند در مسابقه شرکت کنند. هدف از طراحی سؤالات هم به این گونه بود که مخاطب با خواندن سؤال، نسبت به پیشرفت های انقلاب آگاهی پیدا کند.»

وی در آخر گفت: «تلاش بر این بود که این مسابقه، پویشی ملی شود و با گروه هایی که در شاد فعالیت می کنند، لینک شویم تا مخاطبین بیشتری جذب مسابقه شوند. همچنین سعی بر این بود که جوایز برندگان مسابقه به گونه ای تشویق کننده و جذاب باشد.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار