مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ترویج فرهنگ یاری‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت از اهداف مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در اردوی جهادی یک روزه در آموزشگاه طیبه بر اثرات سازنده تعامل و همکاری بسیج، سپاه و آموزش و پرورش در امدادرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ یاری‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت از اهداف  مشترک آموزش و پرورش و بسیج است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، از اردوی جهادی یک روزه حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید اندرزگو در مدارس طیبه، زنده‌یاد علی حاتمی و مصطفی خمینی ۱ و ۲ این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر در مدارس و انجام فعالیت‌های فرهنگی جهت آشنایی دانش‌‌آموزان با ارزش‌ها و آرمان‌های واقعی انقلاب، از تعامل و همکاری سازنده و موثر بین آموزش و پرورش و سپاه و بسیج یاد کرد و گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، با همت این نهادها، اردوی جهادی یک روزه در مدارس شهرستان ملارد در حال برگزاری است.

وی در مورد اهداف این اردو افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش شبانه‌روزی همکاران بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی بسته‌های معیشتی، در میان خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

رضایی‌فر ادامه داد: همچنین در مدارس نامبرده، خدمات آموزشی بصورت یک روزه توسط دبیران جهادگر این منطقه و رفع اشکال دانش‌‌آموزان در دروس و خدمات پزشکی هم برای مراجعین بصورت رایگان ارائه می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار