بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت ۲۲ بهمن

جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است

اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب برای همگان بویژه نخبگان و فرهیختگان از جمله جامعه فرهنگیان کشور در قالب «جهاد تبیین» آشکار است

تهران (پانا) - سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است

متن بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَ فُرَادَی

در آستانه جشن 43 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، یادآوری این آیه شریفه که در مطلع اولین بیانیه‌ای آمده بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره برای آغاز قیام الهی خودشان نوشته‌اند بسیار مناسبت دارد. آن حکیم فرزانه در آن ایام آغازین نهضت، به روشنی روزهایی را می دید که انقلابش با تکیه بر ایمان مردم به پیروزی خواهد رسید و مقتدرانه از همه توطئه های دشمنان عبور خواهد کرد و به سر منزل خود خواهد رسید.

حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی همچون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کردند و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند. دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون. چرا که یکی از راهبرد های دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را بگیرند. و با نوع واقعیت پنداری برای آنان و در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند. در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه آشکار برای همگان و بویژه نخبگان و فرهیختگان از جمله جامعه فرهنگیان کشور در قالب «جهاد تبیین» آشکار می‌شود.

چراکه مقام معظم رهبری به زیبایی تبیین فرمودند: یک سیاست قطعی رسانه های معاند جمهوری اسلامی این است که واقعیت ها را تحریف کنند و مشغولند. شما مطلقا از پیشرفت ها، از نقاط مثبت، نقاط قوت، مطلقا نشانه ای در این مجموعه ی امپراطوری رسانه ای غرب مشاهده نمی کنید به همین جهت است که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.

این نظام اسلامی و این حرکت عظیم مردمی که شبیه آن را در هیچ جای جهان نمی توان یافت، به برکت انقلاب و به برکت مجاهدت دولتمردان خدوم و زحمتکش، با سرعت به سمتِ جایگاه برجسته‌ای که متناسبِ شخصیت این ملت است، در حال حرکت است.

سازمان بسیج فرهنگیان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به همه اقشار ملت شریف ایران و همه آزادیخواهان عالم و ضمن گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، تجدید میثاق خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری معظم و فرزانه انقلاب اعلام می دارد و دوشادوش ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن و وحدت بخش 22 بهمن حضوری پرشورتر از سالهای گذشته خواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار