رضا رجبی در گفت‌وگو با پانا

استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شرایط ایده‌آل را ندارد

در دیدار با هوادار استقلال کیفیت بالایی نداشت

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است اگرچه این تیم نتیجه گرفته و صدر جدول است اما مشکلاتی را هم دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شرایط ایده‌آل را ندارد

رضا رجبی در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت استقلال و پیروزی این تیم مقابل هوادار گفت: «استقلالی‌ها با شرایط خوبی در این بازی به میدان نرفتند؛ اردوهای آن‌ها تعطیل شده بود و برخی از بازیکنان هم به خاطر ابتلا به کرونا در شرایط ایده‌آل نبودند به همین خاطر بازی استقلال مقابل هوادار به لحاظ فنی خیلی کیفیت بالایی نداشت اما به لحاظ روحی و روانی این برد برای استقلالی‌ها خیلی ارزشمند بود. با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شده بود و استقلالی‌ها مدتی دور بودند کمی شرایط متفاوت بود. نیمه اول بازی متعادل بود و تیم موقعیت‌های زیادی نداشت، البته در نیمه دوم تعویض‌های مجیدی تأثیر گذاشت. تعویض ارسلان مطهری خیلی به موقع بود. او هر زمان که به میدان می‌آید برای استقلال تأثیرگذار است و بازیکن بسیار جنگنده‌ای است که کم اما با کیفیت بازی می‌کند. البته یکی از ایرادهای این بازی چمن ورزشگاه انقلاب کرج بود که روی کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود.»

وی ادامه داد: «به نظرم استقلالی‌ها در میانه زمین با گردش توپ مشکل داشتند و در انتقال دفاع به حمله سرعت لازم را نداشتند. ژستد هم در این بازی بیشتر سعی می‌کرد کار بازی‌سازی را انجام دهد یا پاس گل بدهد. نبود کوین یامگا هم در این بازی حس می‌شد او یک بازیکن تهاجمی است که به تیم کمک زیادی می‌کند. به نظرم استقلال باید خودنسرد بازی کند و گردش توپ هم از سوی کادر فنی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بازیکنان استقلال در مقابل هوادار موقعیت‌های زیادی را از دست داد. این تیم نفرات خوبی دارد اما من فکر می‌کنم هنوز مشکلاتی وجود دارد و تیم شرایط ایده‌آل را برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، که باید برای کسب عنوان قهرمانی از بین برود.»

رجبی با بیان اینکه نقطه قوت تیم استقلال عملکرد خط دفاعی این تیم است، عنوان کرد:«استقلال در خط دفاع عملکرد خوبی دارد و همین موضوع به نفع این تیم است. سیاوش یزدانی هم یکی از بازیکنان خوب این تیم است که البته فکر می‌کنم به لحاظ روحی و روانی در این بازی آماده نبود. فکر می‌کنم اخراج این بازیکن بی‌مورد بود و نباید این کار انجام می‌شد؛ نبود این بازیکن برای استقلال دردسرساز خواهد شد.»

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه تیم استقلال به یک هافبک طراح نیاز دارد، عنوان کرد: «استقلال برای نیم فصل دوم به یک هافبک طراح نیاز دارد و در بقیه پست‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد. البته فاصله بین بازیکنان زیاد است و کادر فنی باید این مشکل را برطرف کند تا در بازی‌های بزرگ دچار چالش نشود. امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی خوب عمل کند؛ پیروزی برابر هوادار با توجه به وقفه‌ای که افتاده بود به لحاظ روحی و روانی برای استقلال خیلی اتفاق خوبی بود. امیدوارم امسال قهرمانی برای استقلال باشد؛ البته تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر خواهد بود. استقلال هم درست است که صدر جدول است اما حریفان قدرتمندی دارد و باید از همین حالا به فکر حل مشکلاتش باشد تا بتواند نتایج خوب خود را ادامه دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار