پیشتازان؛ همگام با نسل جدید و هم راستا با گام دوم انقلاب

تهران(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه 15 تهران منطقه یکی از رسالت‌های برگزاری دوره های توانمندسازی را ارتقای کیفی و افزایش دانش مربیان به ویژه مربیان جدید الورود و هم راستایی با گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان؛ همگام با نسل جدید و هم راستا با گام دوم انقلاب

دوره توانمندسازی مربیان کاردان با محوریت بازمهندسی اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات پیشتازان در روز شنبه 9بهمن ماه 1400 برای مربیان پیشتاز شهر تهران برگزار شد.
محمد صادق نوری تبار؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه 15 شهر تهران از برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی شهر تهران خبر داد و گفت: این دوره در شهر تهران به دو شکل حضوری و غیرحضوری انجام شد.در دوره حضوری دو تیم 5 نفره (مربی خانم و آقا) از هر منطقه جهت آموزش‌های مقدماتی حضور داشتند و در دوره ضمن خدمت توانمندسازی مربیان در حدود 13 هزار مربی شرکت کردند.
وی افزود: بعد از گذشت 22 سال از تاسیس این نهاد عمومی وابسته به وزارت آموزش و پرورش؛ یک بازمهندسی اصولی صورت گرفت تا سازمان بتواند همگام با نسل جدید و در راستای گام دوم انقلاب آموزش های خود را به روز کند، بنابراین آشنایی مربیان با تغییرات جدید امری لازم بود.
نوری تبار عنوان کرد: هدف سازمان دانش آموزی تربیت ایرانی اسلامی دانش آموز در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی است که با آموزش های مختلفی که دانش‌آموزان پیشتاز در مدارس می بینند امیدواریم به این مهم برسیم و شاهد ظهور افراد فعال و اجتماعی و به دور از آسیب‌ در جامعه باشیم که این مهم نیازمند حضور مربیان توانمند، کارآمد و آموزش دیده است که در قدم اول باید مربیان پیشتاز مهارت های لازم را فرا بگیرند تا بتوانند آن را به روش های مختلف در مدارس به دانش آموزان پیشتاز انتقال دهند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم آشنایی و توانمندسازی اعضا و مربیان پیشتاز بویژه اعضای جدید الورود گفت: این دوره آموزشی با موضوع شناخت هویت و ساختار تشکیلات پیشتازان و آموزش های مقدماتی برگزار شد و رسالت این دوره ها؛ ارتقای کیفی سواد تشکیلاتی و افزایش توانمندی های مربیان به ویژه مربیان جدید الورود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار