افتتاح ۲۲ پروژه شهرداری در منطقه ۱۵

تهران (پانا) - ۲۲ پروژه شهرداری منطقه ۱۵ تهران در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس توسط شهردار تهران افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲۲ پروژه شهرداری در منطقه ۱۵

سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه ۱۵ تهران در گفت و گو با پانا گفت: ۲۲ پروژه در منطقه ۱۵ آماده افتتاح شده که مجموع این ۲۲ پروژه اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال دارد. ۳ پروژه فرهنگی و اجتماعی، ۴ پروژه فنی و عمرانی، ۶ پروژه حمل و نقل و ترافیک و ۹ پروژه خدمات شهری و فضای سبز از جمله پروژه‌های این طرح بوده‌اند.

صباغ افزود: در این ۲۲ پروژه، ۵ پروژه شاخص بوده است که می‌توان به مجموعه ورزشی مظاهری که حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار که دارای ۱ سالن توپی چند منظوره استاندارد، ۲ سالن ورزش‌های رزمی و ۱ سالن بدنسازی است اشاره کرد، همچنین این مجموعه تجهیز شده و آمادگی کامل را دارد که در خدمت مردم قرار بگیرد.

وی گفت: دومین پروژه، پروژه سرای محله کیانشهر شمالی است که دارای ۴ طبقه و ۱۷۰۰ مترمربع زیربنا و سالن مطالعه کتابخانه برای آقایان و بانوان، ۱ اتاق مهد کودک، ۱ مجموعه پیش دبستانی، ۱ سالن ورزشی ورزش های رزمی و کلاس‌های مختلف جهت پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی منطقه و ۱ سالن همایش است که در خدمت مردم محله کیانشهر قرار می‌گیرد. سومین پروژه، زمین چمن ورزشی مسعودیه با مساحت ۶ هزار مترمربع هست که دارای زمین چمن مصنوعی است و در اختیار مردم قرار گرفته است. پروژه چهارم ما، مسیر دوچرخه به طول ۳ کیلومتر در محله‌های کیانشهر و هاشم آباد است که این پروژه با توجه به استقبال مردمی این محله‌ها ساخته شده است.

صباغ اضافه کرد: پروژه پنجم، پروژه تفرجگاه‌ مسگرآباد است که بحث تامین تجهیزات زیرساختی این تفرجگاه که بام منطقه شرقی تهران حساب می‌شود است و دارای ۲ سرویس بهداشتی، دفتر پارک، ۴ مخزن بتونی و بحث شبکه روشنایی معابر را تکمیل کرده و در این فاز آماده بهره‌برداری قرار گرفته است، پروژه تفرجگاه ۱۸ هکتار وسعت دارد و نشان می‌دهد که یکی از نقاط ویژه توریستی و گردشی منطقه ۱۵ در آینده برای مردم منطقه خواهد بود.

صباغ در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با تکمیل این پروژه‌ها و در اختیار گذاشتن آنها برای مردم، آسایش و رفاه را برای خدمتگزاری به مردم منطقه داشته باشیم.

* حمیدرضا رحیمی؛ خبرنگار دانش آموز پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار