معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان :

ولادت حضرت زهرا، روزی برای ابراز عشق و علاقه به بانوی بزرگ

بهارستان یک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا، روز ولادت حضرت زهرا(س) را روزی مناسب برای ابراز عشق و علاقه به این بانوی بزرگ دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ولادت حضرت زهرا، روزی  برای ابراز عشق و علاقه  به بانوی بزرگ

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(ع) با حضور غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محمد گنج‌خانی کارشناس مسئول حراست و اکبر افتخاری کارشناس مسئول فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مدرسه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک این عید بزرگ به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان، به صلوات مخصوص حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت:صلوات مخصوص ایشان «الهم صل الا فاطمه و ابیها و بعدها و بنیها» اعلام محوریت آن بانو، دختر پیامبر اسلام(ص) و همسر امام علی(ع) مادر ائمه امام حسن و حسین(ع)، به معنای درود بر ائمه است.

او در ادامه افزود: افتخار بزرگی است که سرور زنان عالم، بهترین زنان عالم، از زمان اول خلقت تا روز قیامت حضرت فاطمه‌الزهرا است و این بانوی بزرگ برای ما یک الگو هستند.

همچنین قره‌باقری با اشاره به نقش ائمه در زندگی انسان‌ها گفت: تمام انسان‌ها برای رسیدن به کمال و رشد خود نیاز به الگو دارند و ائمه را به عنوان نقش مکمل زندگی خود و فردی که رفتار و گفتار او می‌تواند برای ما سازنده باشد را انتخاب کنیم و لازم است تا دختران و خواهران، حضرت فاطمه زهرا ‌(س) را الگوی خود قرار دهند و در زندگی ایشان تفکر کنند تا روش همسرداری و اینکه رفتار او با فرزندان و پدر خود چگونه بوده را یاد بگیرند.

قره‌باقری در پایان خاطرنشان کرد: امروزه نیاز به شناسایی شخصیت حضرت فاطمه (س) داریم و روز ولادت او فرصت خوبی برای اثبات عشق و علاقه به آن بانو است.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزانی که در مسابقات استانی قرآنی، فرهنگی و هنری حائز رتبه شدند، تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز : معصومه سالم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار