استفاده از زمان طلایی نجات انسان از طریق آشنایی با فوریت‌های پزشکی

بهارستان یک (پانا) - کارشناس پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه، آشنایی با فوریت‌های پزشکی را استفاده از زمان طلایی نجات انسان‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از زمان طلایی نجات انسان از طریق آشنایی با فوریت‌های پزشکی

کارگاه آموزشی با محوریت فوریت‌های پزشکی و کمک‌های اولیه جهت آموزش بیش از 80 مدیر و مربی مهد و پیش‌دبستان با همکاری کارشناسی اورژانس و فوریت‌های پزشکی و به همت کارشناس پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

مریم عینی کارشناس ارزیابی پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به لزوم آشنایی با فوریت‌های پزشکی برای کادر مدارس، گفت: آشنایی با فوریت‌های پزشکی و کمک‌های اولیه از اهمیت ویژه و حیاتی برخوردار است؛ زیرا آموزش فوریت‌های پزشکی و کمک‌های اولیه می‌تواند تاثیر فراوانی در مواقع بروز مخاطرات و استفاده از زمان طلایی نجات یک انسان پس از وقوع حادثه داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: این آموزش‌ها آسان است و برای تمام افراد علی‌الخصوص مربیانی که با کودکان سر و کار دارند آموزش‌ها ضرورت دارد.

در این کارگاه سلیمان شهبازی کارشناس فوریت های پزشکی، مربیان را با کمک‌های اولیه، اهداف، مسمومیت، تشنج و خفگی با جسم خارجی آشنا کرد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار