معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه دوم کشور در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین از پایان داوری آثار دریافت شده جشنواره فرهنگی و هنری علمدار و کسب رتبه دوم استان قزوین در ارسال آثار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشور در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان؛ حسن رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین از پایان داوری آثار دریافت شده جشنواره فرهنگی و هنری علمدار و کسب رتبه دوم استان قزوین در ارسال آثار خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 5هزار و 965 اثر در ۹ محور و ۱۲ رشته فرهنگی، هنری و ادبی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نقاشی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نماهنگ، داستانک، ویدئوکست به دبیرخانه این جشنواره مستقر در استان کرمان ارسال شد و استان قزوین موفق به کسب رتبه دوم کشور در این جشنواره شد و رتبه های جشنواره در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از تمامی همکاران شرکت کننده و تبریک جهت کسب رتبه دوم کشوری(تعداد ارسال آثار) در جشنواره فرهنگی هنری علمدار بیان کرد: به همت همکاران نواحی و مناطق و اداره فرهنگی هنری استان موفق به کسب رتبه دوم کشور در تعداد آثار شدیم.

رحیم خانی خاطرنشان کرد: نشر اندیشه های زلال و بها دادن به قلم هایی که حماسه عشق و سرافرازی یک ملت نستوه را رقم می زنند و آن را برای آیندگان به یادگار می گذارند اقدامی است که هماره با باوری تمام به آن نگریسته ایم،بنابراین خالصانه و صادقانه پیشاپیش تلاش و پویایی هنرمندانی را که با این باور قلم به دست گرفته اند ارج می نهیم، امیدواریم که همه این عزیزان در ادامه آن همه ایثار و از خودگذشتگی شهید سلیمانی بتوانند رسالت تاریخی و فرهنگی خود را هنرمندانه و هرچه بهتر شکوفاتر ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار