علی رمضانی:

سازمان دانش‌آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

کرمان (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت سازمان دانش‌آموزی یک نهاد عمومی غیر‌دولتی به عنوان یک فرصت برای آموزش وپرورش است .

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی برای آموزش و پرورش یک فرصت است

علی رمضانی در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره علمدار گفت: هر مدیری که نتواند از این فرصت سازمان دانش آموزی استفاده کند مطمئنا به آموزش وپرورش و دانش آموزان آسیب می زند و سازمان دانش آموزی با داشتن نیروهای توانمند، کارآمد، پویا و جوان می تواند بسیاری از فعالیت‌های آموزش و پرورش را در 6 ساحت انجام دهد.

وی افزود:در اداره کل فرهنگی و هنری بیشترین ارتباط را با سازمان دانش آموزی داریم، هم در برگزاری اردو هم در استفاده از فضای کانون ها برای سازمان دانش آموزی. بنده به عنوان یک عضو کوچک شورای برنامه ریزی سازمان مرکز همیشه از فعالیت های سازمان دانش آموزی در کانون ها حمایت کرده ام.

رمضانی گفت: تعامل خوبی بین اداره کل فرهنگی هنری و سازمان دانش آموزی برقرار است و قرار شد در زمینه برگزاری اردوهای یک روزه برنامه ریزی جامع و دقیقی صورت گیرد. ما به زودی در برگزاری برنامه های کانون ها از سازمان دانش آموزی در عرصه های مختلف استفاده خواهیم کرد و ازخبرنگاران پانا نیز جهت پوشش اخبار کانونها کمال استفاده را خواهیم برد.

وی در انتها گفت: بحث آموزش، محیط زیست و از این جنس فعالیت ها را به سازمان دانش آموزی واگذار خواهیم کرد و سازمان دانش آموزی در همه شهرستانها و استانها ظرفیت عظیمی است که می تواند جهت آموزش های مختلف ورود پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار