مدیر آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره فرهنگی هنری علمدار نشان‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، جشنواره فرهنگی هنری علمدار را فرصتی مناسب برای هدایت دانش‌آموزان به سمت تفکر بیشتر در فرهنگ ایثار و شهادت و وطن‌دوستی خواند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری علمدار نشان‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، طی سخنانی در مورد جشنواره فرهنگی هنری علمدار بیان کرد: شهید سلیمانی، مظهر تواضع، ایثار و مقاومت است و در عصر فعلی و با وجود تهاجم فرهنگی و تبلیغات نامناسب از سوی بیگانگان، الگویی نمونه از وطن‌دوستی، مهربانی و سادگی برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: جشنواره‌های فرهنگی هنری، بستر مناسب شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف است و جشنواره علمدار، فرصتی بهینه جهت ترویج فرهنگ میهن‌دوستی، ایثار و فداکاری در بین دانش‌آموزان است.

رضایی‌فر ادامه داد: برای دومین سال پیاپی، شهرستان ملارد میزبان استانی جشنواره علمدار است و حدود ۱۲۲۴۵ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است‌.

مدیر آموزش و پرورش ملارد اضافه کرد: از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستانهای تهران، ۱۱ نفر دانش‌آموز منتخب کشوری و یک همکار هستند که ۲ نفر دانش‌آموز آموزش و پرورش ملارد بوده و مناطق برتر هم شهرستانهای چهاردانگه، پیشوا و ملارد هستند.

جشنواره فرهنگی هنری علمدار از تاریخ ۱۵ مهر آغاز شده و جمع‌آوری آثار تا ۲۰ آذر، به طول انجامیده است، همچنین اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۲۷ دی‌ماه در فرهنگسرای بعثت صفادشت با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و حضور میهمانان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مناطق ۲۱ گانه و مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار