درخشش 5 معلم و دانش‌آموز کرمانی در جشنواره کشوری فرهنگی هنری علمدار

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش 5 معلم و دانش‌آموز کرمانی در دومین جشنواره کشوری فرهنگی هنری علمدار، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش 5 معلم و دانش‌آموز کرمانی در جشنواره کشوری فرهنگی هنری علمدار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی گفت: همکاران فرهنگی، فرامرز علیخانی از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان موفق به کسب رتبه اول مشترک در رشته "شعر"، رقیه سادات نیکخواه از شهرستان راور موفق به کسب رتبه هفتم در رشته "نمایشنامه نویسی" و علیرضا حاج پور از منطقه نوق موفق به کسب رتبه دوم در بخش "نماهنگ" شدند.

وی افزود: امیرمحمدحسین زاده سرآسیابی دانش آموز کرمانی دوره اول ابتدایی در رشته "نقاشی" رتبه اول و محمدحسین رفسنجانی دانش آموز دوره اول متوسطه از منطقه نوق رتبه اول در رشته "شعر " را کسب کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بیش از 92 هزار اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه مرکزی این جشنواره مستقر در آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شد که مراسم اختتامیه این جشنواره 14 دی ماه 1400 با حضور وزیر آموزش و پرورش در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

رضایی با تاکید بر ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: تعداد ۹۳ هزار و 375 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار ارسال شد که بر اساس جنسیت، 40 هزار و 87 نفر مرد و 53 هزار و 288 زن در این جشنواره شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محورهای شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محورهای شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محورهای شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شد که بیشترین آمار شرکت کننده ها به ترتیب مربوط به شهرستان های استان تهران، استان های گلستان، گیلان، فارس و قزوین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار