استاندار قزوین:

انتصابات آینده از یک لیست سیاسی واحد نیست

قزوین (پانا) - استاندار قزوین اعلام کرد لیست‌های مختلفی برای انتصابات از سوی جریان‌های سیاسی به آنها داده شده اما همه انتصابات از یک لیست واحد و مشخص نیست و از همه ظرفیت‌ها در این حوزه استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصابات آینده از یک لیست سیاسی واحد نیست

محمدمهدی اعلایی در دیدار با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با اشاره به انتصابات آینده در استان قزوین اظهار کرددر این حوزه لیست‌های مختلفی از سوی جریان‌های سیاسی به ما داده شده اما همه انتصابات از یک لیست واحد و مشخص نیست و از همه ظرفیت‌های در این حوزه استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در لیست‌های مختلف معرفی شده توسط گروه‌های سیاسی افراد مشترکی دیده می‌شود اضافه کرد: دولت سیزدهم در این حوزه سیاسی عمل نکرده و از ظرفیت همه نخبگان جامعه با نگاه‌های مختلف برای توسعه استان استفاده خواهد کرد.

اعلایی با تأکید بر اینکه در اعطای پست‌ها و مقام‌های مختلف مدیریتی اولویت با جوانان است، ادامه داد: دلیل استفاده از جوانان ریسک‌پذیری و توان بیشتر آنها است چرا که مدیران استان قزوین توصیه کردیم خطرپذیر باشند تا دستیابی به توسعه در استان زودتر انجام شود.

استاندار قزوین با اشاره به روابط بین رسانه‌ها و مدیران اجرایی استان گفت: مدیران باید پذیرای رسانه‌ها باشند و از سوی دیگر از نهادهای رسانه‌ای هم انتظار داریم که به آن دسته از اصحاب رسانه که از چارچوب اخلاق خارج می‌شوند، تذکر دهند؛ چون اگر به آبرو و حیثیت فردی خدشه وارد شود، این موضوع قابل پیگرد قضایی خواهد بود.

اعلایی بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارتباط اثرگذار بین رسانه و مدیران تأکید کرد و افزود: شورای اطلاع‌رسانی باید یک کانال ارتباطی قوی با دوستان رسانه‌ای ایجاد کند و جلسات این شورا هم باید مرتب و منظم برپا شود.

وی به انتظارات دولت از رسانه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی به امیدآفرینی از سوی رسانه‌ها برای افزایش اعتماد مردم به نظام نیاز داریم و از طرفی هم نیمه خالی لیوان باید نشان داده شود و فقط مثبت‌گویی نکنیم.

اعلایی همچنین بر لزوم حمایت از اقتصاد رسانه‌های استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره‌کل ارشاد باید از اقتصاد رسانه‌ها حمایت کند و این موضوع را مورد توجه قرار دهد. از طرفی رشد رسانه‌ها در فضای مجازی باید بیشتر مد نظر باشد، چون اثرگذاری این فضا بیشتر است و از اداره‌کل ارشاد و همچنین استانداری هم توقع کمک در این حوزه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار