استاندار قزوین:

با افزایش اجاره‌بهای بیش از ۲۰ درصد برخورد می‌شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت افزایش بیش از ۲۰ درصدی اجاره‌بهای مسکن در قزوین ممنوع بوده و در صورت مشاهده با مشاوران املاک برخورد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
با افزایش اجاره‌بهای بیش از ۲۰ درصد برخورد می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، روز یکشنبه در جلسه کارگروه مشترک ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین، تصریح کرد: به موجب مصوبه سران قوا، افزایش بهای اجاره مسکن در تهران تا ۲۵ و در سایر استان ها نیز تا ۲۰ درصد مجاز است.

وی اظهار کرد: باید سازوکاری فراهم شود تا علاوه بر برخورد با مشاوران املاک متخلف، موجرینی که این موضوع را رعایت نکنند نیز به مراجع قضایی معرفی شوند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به واحدهای تولیدی آرد، یادآور شد: با توجه به قیمت مناسب آرد روسیه، جهاد کشاورزی استان باید پیگیر واردات و تخصیص آن به واحدهای تولیدکننده متقاضی باشد.

اعلایی اضافه کرد: می توان با واردات آرد از روسیه اقدام به فرآوری آن و صادرات و ارزآوری برای کشور داشت که این مهم باید به دست اندرکاران در وزارت جهاد کشاورری گوشزد شود.

استاندار قزوین در ادامه از جهاد کشاورزی خواست تا براساس چهارچوب های قانونی تعریف شده، قیمت گذاری شیرینی و محصولات صنایع تبدیلی غذایی را در دستور کار خود قرار دهد.

اعلایی تاکید کرد: نظارت و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی به منظور تامین و دسترسی راحت مردم به آنها باید همچنان به طور جدی و پررنگ تری پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار