سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین:

مقابل بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی گرفته شود

قزوین(پانا)-سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت زمین در شهرک‌های صنعتی نباید به بورس بازی تبدیل شود چرا که این خیانتی بزرگ در حق سرمایه‌گذاران واقعی است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مقابل بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی گرفته شود

به گزارش ایسنا، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی نباید به بورس بازی تبدیل شود چرا که این خیانتی بزرگ در حق سرمایه‌گذاران واقعی است در حد توان باید مانع بورس بازی در شهرک‌های صنعتی شوید و زمین را به تولیدکننده واقعی اختصاص دهید.

میثم پیله‌فروش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین که امروز یکشنبه ۵ دی در محل سالن اجتماعات سازمان صمت استان قزوین برگزار شد اظهار کرد:زمین در قزوین به‌دلیل نزدیکی به تهران، بازار روسیه و همچنین بازار مصرفی در حکم طلاست؛ قزوین در چهارراه شرق و غرب ایران قرار دارد و تقاضا برای سرمایه‌گذاری در آن بسیار است و این هنر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین است که این دارایی‌ها را مدیریت کند.

وی ادامه داد: باید برای استقرار صنایع در قزوین برنامه‌ریزی شود و استقرار صنایع غیرهایتک و آلاینده را از اولویت خارج کنیم، اگر این اقدام صورت نگیرد به نسل آینده خیانت کرده‌ایم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: با ذخیره دانش در مراکز دانشگاهی و سرمایه نخبگان باید نسبت به توسعه صنایع دانش‌بنیان در استان اهتمام ورزیم و حتی بخشی از شهرک صنعتی کاسپین یک را به صنایعی نظیر تولید قطعات خودروی برقی و امثال آن اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: زمین در شهرک‌های صنعتی نباید به بورس‌بازی تبدیل شود چرا که این خیانتی بزرگ در حق سرمایه‌گذاران واقعی است؛ در حد توان باید مانع بورس‌بازی در شهرک‌های صنعتی شوید و زمین را به تولیدکننده واقعی اختصاص دهید.

پیله‌فروش خاطرنشان کرد: از مسئولین ملی می‌خواهیم به زیرساخت‌های فنی در شهرک‌های صنعتی توجه داشته باشند شرکت برق منطقه‌ای زنجان در ارائه خدمات به شهرک‌های صنعتی استان قزوین سخت‌گیری دارد و بسیاری از سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه کرده است؛ درخواست داریم در سطح ملی مسئولان برق قزوین را از زنجان جدا کنند تا توزیع نیروی برق بر اساس سند آمایش استان انجام شود.

وی گفت: باید قرارداد سرمایه‌گذارانی که زمین دریافت کردند و کاری انجام ندادند فسخ شود؛ شاید دریافت‌کنندگان زمین با این اقدام مخالفت کنند اما استانداری با تمام توان پشتیبان شرکت شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین تأکید کرد: باید چند شهرک صنعتی دانش‌بنیان واقعی در استان راه‌اندازی و برای چرم‌سازی نیز تدبیری اندیشیده شود؛ بعضاً دیده می‌شود پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی استان لحاظ نشده است و بسیاری از صنایع بر اساس پدافند غیرعامل جانمایی نشده است به همین جهت شرکت شهرک‌های صنعتی باید برنامه‌ای برای جابه‌جایی صنایعی که بر اساس قواعد پدافند غیرعامل استقرار پیدا نکرده‌اند داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار