تاکید یک مدیر مدرسه بر بازگشایی مدارس؛ از افت تحصیلی دانش‌آموزان جلوگیری کنیم

تهران (پانا) - مدیر مدرسه استثنایی طلوع منطقه ۱۹ تهران گفت با توجه به اینکه در دو سال گذشته دانش‌آموزان افت تحصیلی داشتند و شادی و نشاط گذشته را ندارند، لازم است بازگشایی مدارس همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید یک مدیر مدرسه بر بازگشایی مدارس؛ از افت تحصیلی دانش‌آموزان جلوگیری کنیم

ویدا مهذب، مدیر مدرسه استثنایی طلوع منطقه ۱۹ تهران در گفت‌و‌گو با پانا، اظهار کرد: «از شهریور ماه برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم بازگشایی را به بهترین نحو داشته باشیم؛ طبق بخشنامه‌‌ای که ابلاغ شد باید مجوز می‌‌گرفتیم و مدرسه را برای بازگشایی آماده می‌کردیم.»

وی افزود: «دوره متوسطه‌‌ یک و ۲ از ۱۵ آذر ماه با مجوزی که از آموزش و پرورش گرفتیم، بازگشایی شد. به دلیل شرایط دانش‌آموزان، مدت زمان هر کلاس ۴۵ دقیقه است تا دانش‌آموزان خسته نشوند.»

وی با بیان اینکه مدرسه ما ۱۷۹ دانش‌آموز دارد، گفت: «کلاس‌های غیرحضوری به صورت آنلاین در قالب شبکه شاد برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در آن فعالیت خوبی دارند.»

مهذب ادامه داد: «با توجه به اینکه در دو سال گذشته دانش‌آموزان افت تحصیلی داشتند و شادی و نشاط گذشته را ندارند، من موافق بازگشایی هستم اما به شرطی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود چون دانش‌آموزان ما به شدت آسیب پذیر هستند.»

وی به شیوع امیکرون اشاره کرد و گفت: «برای مقابله با شیوع امیکرون، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. امروز در مدرسه ما حدوداً در هر کلاس دو یا سه نفر دانش‌آموز حضور دارند. مربی بهداشت هرروز به کلاس‌ها نظارت می‌کند و سعی می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم.»

مدیر مدرسه طلوع در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز گفت: «با توجه به اینکه بچه‌های ما بیماری‌های خاص دارند، اولیای آنها راضی نشدند که آنها را واکسینه کنند. از هر ۱۰۰ نفر حدوداً ۳۰ نفر واکسن زدند که رقم بسیار کمی است و باید برای این امر تلاش بیشتری شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار