معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۹۵ درصد دانش‌آموزان خوزستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

اهواز(پانا)- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۹۷۰ هزار دوز واکسن در خوزستان تزریق شده است و ۹۵ درصد دانش‌آموزان خوزستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۹۵ درصد دانش‌آموزان خوزستانی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

سیدمحمد علوی با اعلام این خبر افزود: بدین ترتیب پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال حدود ۸۴.۹ درصد و نوبت دوم ۷۲.۵ درصد و پوشش نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۲۹.۴ درصد است.

وی در ادامه گفت: ۱۵ درصد افراد برای تزریق نوبت دوم و ۵۴ درصد در نوبت سوم تاخیر دارند. مدت‌ها است این ارقام اعلام می‌شوند که این مساله نشان می‌دهد استقبال مردم از ادامه واکسیناسیون در حد انتظار نیست. درخواست ما از همه مردم این است که برای در امان ماندن از بیماری، واکسیناسیون را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تعطیلی مدارس مورد توجه ستاد ملی مقابله با کرونا نیست اما این اختیار را به استان‌ها داده که در صورت وضعیت قرمز و بالا بودن شرایط انتقال بیماری در یک شهرستان، در خصوص فعالیت غیر حضوری مدارس تصمیم‌گیری کند.

علوی همچنین یادآور شد: ۱۸ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا تاخیر داشته اند. ۴۲۲ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز واجد شرایط واکسیناسیون داریم که ۹۵.۳ درصد این افراد یک نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند اما متاسفانه پوشش نوبت دوم واکسیناسیون این گروه حدود ۷۵.۹ درصد است. امیدواریم والدین سریعا نسبت به واکسیناسیون فرزندان‌شان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار