برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در دبیرستان آیت‌الله بهاءالدینی قم

قم (پانا) - نمایشگاه هفته پژوهش با شعار «پژوهش مدرسه‌ای، پشتیبان ایران قوی» به همت دبیرستان دخترانه نمونه دولتی آیت‌الله بهاءالدینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در دبیرستان آیت‌الله بهاءالدینی قم

آیین نواختن زنگ پژوهش و برپایی نمایشگاه هفته پژوهش با شعار «پژوهش مدرسه ای، پشتیبان ایران قوی» به همت دبیرستان دخترانه نمونه دولتی آیت الله بهاءالدینی ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.

نمایشگاه فوق مشتمل بر معرفی جلوه های پیشرفت دانش آموزان در عرصه ها تحقیقات و مقالات، آثار و پژوهش های دانش آموزان، مقالات دبیران و در سایر زمینه هاست.

«فاطمه کیانپور» معاون فناوری دبیرستان نمونه دولتی آیت الله بهاءالدینی در حاشیه برپایی نمایشگاه به پانا گفت: بدون پژوهشگر، علم و دانش در مسیر توقف و رکود قرار گرفته و نشاط و سربلندی در کشور از بین خواهد رفت.

وی افزود: روز پژوهش فرصتی است که در کنار قدردانی از فعالان این عرصه به فرزندان جامعه، پژوهشگری و اهمیت پژوهش آموزش داده شود؛ پژوهش به بشر این توانایی را می‌دهد که بهتر با دنیای پیرامون خود رابطه برقرار کند و به اهدافش دست یابد.

«فاطمه نعمتی» مدیر این دبیرستان نیز با اشاره به حدیث امام علی (ع) که «هیچ روشی بهتر از تحقیق و پژوهش نیست» خاطرنشان کرد: پژوهش موجب حل مسأله‌ها و تضاد‌های جامعه می‌شود و به آموزش بهتر می‌انجامد، چرا که دانش نو و برنامه‌های آموزشی، مکمل یکدیگرند.
وی تاکید کرد: با پژوهش می‌توانیم مدارس را زنده نگاه داریم و این اصل اساسی باید در بین دانش آموزان ترویج شود.

در حاشیه برپایی نمایشگاه از پژوهش ها و آثار برتر با اهداء هدایایی تقدیر شد.

تهیه خبر و عکس: رقیه کدخدازاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار