رقابت دانش‌آموزان رودهن در مرحله کشوری جشنواره پنجره‌های امید

رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش رودهن از راهیابی ۵ اثر از این منطقه به سطح منتخبین کشوری جشنواره‌ پنجره‌های امید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت دانش‌آموزان رودهن در مرحله کشوری جشنواره پنجره‌های امید

در جشنواره پنجره‌های امید که در تابستان سال جاری جهت شناسایی و تقویت استعداد‌های هنری و اجتماعی دانش‌آموزان در سطح استان و از طرف سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، منطقه رودهن توانست با ۵ اثر منتخب در حوزه مناظره‌های دانش‌آموزی و مهارت‌های اجتماعی به رقابت کشوری در این جشنواره راه یابد و جزو مناطق با درصد بالای راه‌ یافته به مرحله کشوری باشد.

سید احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: دانش‌آموزان منتخب در این دو حوزه، از دانش‌آموزان با استعداد و ویژه‌ رودهن هستند و آثار آنها بعد از بررسی‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت توسط مسئولان منطقه به مرحله استانی ارسال شد و این گونه نشان داده شد که سرمایه‌گذاری روی استعداد‌ها و توانایی‌های ویژه‌ دانش‌آموزان و باور آنها همیشه پرثمر و درخشان خواهد بود و این چند نوجوان، در واقع نمونه کوچکی از سیل عظیم توانایی‌های دانش‌آموزان و فرزندان کشور هستند که بیش از پیش باید به آنها توجه کرد و اختیار عمل ویژه‌ای به آنها داد. باید زمینه های شکوفایی آنها را در آموزش وپرورش فراهیم کنیم و این امر‌ بدون شک‌ وظیفه ما خواهد بود.

وی افزود: دانش‌آموزان منتخب ما در این مرحله نیاز به همت و توجه ویژه کلیه دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه دارند تا با یک عزم همگانی که در روزهای رای‌گیری مشخص شده، جشنواره پنجره‌های امید در کانال جشنواره‌های دانش‌آموزی شبکه شاد انجام خواهد شد، باز هم بدرخشند و موجبات سربلندی منطقه رودهن را هم فراهم کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار