ضرورت همسویی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تربیتی

رودهن(پانا) - معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش رودهن در جلسه هماهنگی امور تربیتی با فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، بر همسو بودن فعالیت‌های این دو واحد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همسویی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تربیتی

جلسه هماهنگی فعالیت‌های امور پرورشی و تربیتی با فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌‌آموزان، با حضور زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، سید احمد الهی‌نیا معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش رودهن، حمید سلیمی، معاون بخش برادران اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران و سعید نورایی، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رودهن، در آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن، در این جلسه اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی از دیرباز نقش بسیار مهمی در حفظ ارزش‌های تربیتی و اسلامی دانش‌‌آموزان داشته است و ما در جایگاه تعلیم و تربیت تا حد امکان با این تشکل همکاری خواهیم کرد و آن را مورد حمایت قرار خواهیم داد، ضمن اینکه این تشکل برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر خود و آموزش و پرورش باید با سایر تشکل‌ها و ارگان‌های آموزشی همکاری و هماهنگی‌های لازم را داشته باشد.

رستمی در ادامه افزود: اتحادیه انجمن اسلامی منطبق و هماهنگ با فعالیت‌های پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش ویژه دانش‌آموزان باید به عضوگیری هدفمند از دانش‌آموزان نخبه و انقلابی و مذهبی بپردازد و در این زمینه باید شناسایی این دانش‌آموزان با حساسیت بالا و هوشمندانه صورت پذیرد.

حمید سلیمی معاون بخش برادران اتحادیه انجمن اسلامی نیز در این جلسه به توضیح شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های اتحادیه پرداخت و اظهار کرد: اتحادیه در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی و ملی با واحد پرورشی آموزش و پرورش رودهن همکاری و همسویی خود را حفظ خواهد کرد تا این اتحادیه بتواند به عنوان یک‌ تشکل اسلامی نقش موثری در تعلیم و تربیت داشته باشد.

سلیمی در ادامه افزود: اتحادیه انجمن اسلامی به عنوان یک‌ تشکل مستقل و زیر نطر مقام‌ معظم رهبری است و اساس تشکیل آن حفط ارزش‌های اسلامی، ملی و فرهنگی طبق هویت ایرانی اسلامی است.

در پایان این جلسه اشکان همتی به عنوان مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان رودهن معرفی شد.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار