معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

پیش‌دبستانی، سنگ بنای فعالیت مدارس است

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان در جلسه قطبی تولید محتوا، آموزش‌های دوره پیش‌دبستان را سنگ بنای فعالیت مدارس دانست و از اهمیت این دوره سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌دبستانی، سنگ بنای فعالیت مدارس است

اولین جلسه‌ قطبی تولید محتوا به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی منطقه، کارشناسان پیش‌دبستانی و رابطین تولید محتوای پیش‌دبستان مناطق چهاردانگه، اسلامشهر، نواحی آموزش و پرورش یک و دو بهارستان و رباط کریم برگزار شد.

الهام صیادی ضمن تشکر از انتخاب بهارستان به عنوان اولین مقصد‌، از زحمات کارشناسان پیش‌دبستانی تقدیر کرد و گفت: آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی سنگ بنای فعالیت مدارس هستند و هر چه این آموزش‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شوند، قطعا کار در دوره ابتدایی آسان‌تر و با بازخورد مثبت‌تری پیش خواهد رفت.

در ادامه مریم عینی، کارشناس پیش‌دبستان منطقه در خصوص جلسه مذکور بیان کرد: در این جلسه درباره ظرفیت‌های مناطق قطب ۵ جهت همکاری و تعامل حداکثری به جهت تولید محتوای پیش‌دبستانی با کیفیت بالا گفتگو شد.

وی افزود: اهمیت و لزوم اهداف محول شده به قطب، چگونگی تقسیم وظایف، همفکری، زمان‌بندی ارسال محتوای تولید شده از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار