معلمان ایثارگرانه در سنگر آموزش ایستادند

بهارستان یک (پانا) - معاون آموزش متوسطه ناحیه یک بهارستان در دوره آموزشی الگوی تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم، هنرستان و کاردانش، معلمان را افراد ایثارگرانه که در سنگر آموزش ایستادند، دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان ایثارگرانه در سنگر آموزش ایستادند

کارگاه آموزشی الگوی تعالی مدیریت مدارس متوسطه اول و دوم، هنرستان و کاردانش با حضور مصطفی کلانتری مدیر، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه، کارشناسان و مدیران مدارس مقاطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در کانون شهید مطهری با هدف ارتقا توانمندی مدیران برگزار شد.

ماشالله درختی، معاون آموزش متوسطه، اظهار کرد: هر زمان که صحبت از تعالی می‌شود، نگاه رو به بالا است و هر چقدر نگاهمان به سمت بالا باشد، نهایتی برای سقف نگاهمان وجود نخواهد داشت و به سمت قله موفقیت پیش خواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: در ۲۲ ماه گذشته که به دلیل شرایط کرونا بر همگان، سخت گذشت، ما تعالی را به چشم دیدیم و نتایج آن در زحمات و کارهای همکاران نمایان شد و این خوب است که همکاران اجازه ندادند شرایط سخت و بحرانی، مانع کارشان شود و همواره آنان نگاهشان به سمت تعالی و بالا بود و این نشانگر این است که حس و هدف حرکت به سمت تعالی میان مدیران وجود داشته و وجود خواهد داشت.

درختی در ادامه نیروهای انسانی را سرمایه آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: با تمام کم و کاستی‌ها از آغاز شیوع ویروس کرونا، معلمان ایثارگرانه در سنگر آموزش ایستادند و آموزش و پرورش تنها سرمایه‌ای که دارد، نیروهای انسانی هستند؛ بنابراین یکی از نکات مهم در خصوص حفظ این سرمایه گرانقدر، بهسازی آن است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار