افتخارآفرینی دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان در حوزه پژوهش

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان، دانش‌پژوهان دانش‌آموز را افتخارآفرینان منطقه در حوزه پژوهش دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان در حوزه پژوهش

آئین تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به ریاست عبداله نوحی فرماندار شهرستان، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و‌پرورش این منطقه، عباس آزادی معاون پژوهش و توسعه مدیریت، ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و برخی از روسای ادارات شهرستان در سالن پیامبر اعظم فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم اظهار کرد: در دنیای امروز رشد و پیشبرد امور در عرصه‌های گوناگون که در نهایت به ارتقاء سطح زندگی و معیشت جامعه و رشد شاخص‌های کلان یک کشور منتهی می‌شود، به ابعاد مختلف پژوهش و کار کارشناسی وابسته است و این مهم در منطقه ما، نشان دهنده این است که فرزندان این منطقه، دانش‌آموزانی مستعد و توانمند هستند که با فعالیت‌های خوب خود در مدارس، باعث افتخارآفرینی ما شدند.

وی خاطرنشان کرد: به همت دانش‌پژوهان منطقه، موفق شدیم تا در مرحله استانی و کشوری، بیست مقام دانش‌آموزی داشته‌باشیم که 2 نفر مقام بین‌المللی و 11 نفر مقام کشوری کسب کرده‌اند.

در این مراسم از منیر خونساری موسوی، فاطمه آقاپور، فاطمه محمدی، سمیرا نورپور، سارا رایش، محمد دانش، حسین اسدی، اشرف لطفی، فائزه زالی، آزیتا سهرابی مهر از آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تجلیل شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار