درخشش بهارستانی‌ها در مسابقات علمی و پژوهشی کشوری

بهارستان یک (پانا) - مراسم اختتامیه تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد و از برترین‌های بهارستان تقدیر صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بهارستانی‌ها در مسابقات علمی و پژوهشی کشوری

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در خصوص این افتخارآفرینی، ضمن عرض تبریک به جامعه دانش‌پژوهان، گفت: با اینکه تجهیزات و فضا در پژوهش‌سراهای ما مناسب نیست، اما دو مزیت در شهرستان داریم؛ یکی بحث مدیریت مراکز پژوهش‌سرا و نیروهای آن و دیگری بحث وجود دانش‌آموزان مستعد در منطقه و تمامی این‌ها موجب شدند تا نسبت به شرایط موجود، شاهد رتبه های خوبی در منطقه باشیم.

وی در ادامه در خصوص اقدام برای تجهیز پژوهش‌سراهای منطقه گفت: باید نگاه وسیع‌تری به پژوهش‌سراها داشته باشیم و امید است که در جلسات تصمیم‌گیری به کمک شهرداری‌ها و فرمانداری، امکانات و فضا را ارتقا دهیم تا شاهد رشد بهتر و بیشتری از دانش‌پژوهان در منطقه باشیم. شناسایی دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به تحقیق و جذب آن‌ها و آماده‌سازی آنان برای شرکت در مسابقات و جشنواره‌های علمی پژوهشی از وظایف اصلی پژوهش‌سراها است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی، فرزندان منطقه را به شرکت در انجام پژوهش‌های متفاوت دعوت کرد و گفت: افرادی که به کار پژوهشی و تولید علم پرداختند، برای یک کشور و حتی یک جهان سودآور بودند و شخصی که با جدیت و به درستی کار پژوهشی انجام می‌دهد؛ می‌تواند علاوه بر تولید علم، تولید ثروت هم برای خود داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از ماشالله درختی معاون آموزش متوسطه، بهزاد قبادی مدیر کل استانی نانو فناوری، فاطمه جباری مدیر کل استانی سلول‌های بنیادی، مهناز قلمبر و قاسم مصری معلم راهنمای دانش‌آموزان محمدمهدی تیموری رتبه چهارم مسابقات کشوری رشته‌ انرژی‌های نوین و زهرا جباری رتبه چهارم مسابقات کشوری حمل و نقل پیشرفته تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار