مدیرآموزش و پرورش منطقه ۵:

بسیاری از استعدادهای دانش‌آموزان در چهارچوب کلاس درس نمی‌گنجد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ در مراسم معارفه کارشناس مسئولان واحد فرهنگی هنری و فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه منطقه؛ بر اهمیت فعالیت‌های پرورشی مدارس در شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های غیردرسی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از استعدادهای دانش‌آموزان در چهارچوب کلاس درس نمی‌گنجد

یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵، در جلسه شورای معاونین منطقه، حکم انتصاب خدیجه آزاد، در پست کارشناس مسئول واحد فرهنگی هنری منطقه و همچنین حکم انتصاب ابراهیم کارگر، در پست کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه را تقدیم کرد.

وی در سخنانی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های پرورشی، گفت: بسیاری از استعدادهای دانش آموزان در چهارچوب کلاس درس نمی گنجد. این استعدادها طیف وسیعی از شاخه های هنری و فرهنگی، مانند: نویسندگی، نقاشی، فیلم سازی، سرود و دکلمه و... و شاخه های ورزشی و فعالیت‌های مذهبی و قرآنی و... را در بر می گیرد. همچنین بسیاری از ظرفیت های وجودی دانش آموزان در فعالیت‌های جمعی و گروهی و اردوها و بازدیدها رشد و پرورش می یابند. بنابراین بسیار بجا و شایسته است که در حوزه پرورشی همت ویژه ای به کار ببریم.

شهبازبیگی، همچنین از تلاش‌های منیر فخاری، کارشناس مسئول سابق فرهنگی هنری؛ و نیز از تلاش‌های خدیجه آزاد کارشناس مسئول سابق فعالیت‌های اردویی و فوق برنامه؛ تشکر و قدردانی کرد.

وی در پایان برای خدیجه آزاد و ابراهیم کارگر در سمت جدید توفیق خدمتگزاری شایسته به آینده سازان کشور را آرزو کرد. گفتنی است پیش از این حکم سرپرستی این سمت ها برای آزاد و کارگر صادر شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار