معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵:

مسابقات فرهنگی راهی برای اعتلای فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است

تهران ( پانا ) ـ در مراسم تقدیر از دانش آموزان حائز رتبه برتر مسابقات فرهنگی - هنری، قرآنی و بهداشتی منطقه5، که در محل کانون روح اله، برگزار شد، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، بر اهمیت توجه ویژه به فعالیتهای فوق برنامه در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی راهی برای اعتلای فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است

همزمان با هفته امور تربیتی، مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر منطقه۵، در مسابقات قرآن و معارف اسلامی، فرهنگی - هنری، نوجوان سالم و طرح خانه های قرآنی؛ در محل کانون فرهنگی روح اله برگزار شد.

در این مراسم که با حضور داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، کارشناس مسئولان وکارشناسان حوزه پرورشی، دانش آموزان حائز رتبه و خانواده های آنها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، امام وردی بر اهمیت توجه ویژه به مسابقات و فعالیتهای فوق برنامه و نیز توجه به نقش این نوع از برنامه ها در رشد شخصیت و رسیدن به تعالی فرهنگی و آموزشی و ملی در دانش آموزان تاکید کرد.

وی گفت: بدون شک دست یافتن به تمام اهداف آموزشی و پرورشی در قالب درسها و کتابهای خشک و رسمی، غیر ممکن است و بخش مهمی از یادگیری دانش آموزان در فعالیتهای فوق برنامه و مسابقاتی که دانش آموزان با علاقه و انگیزه بالا در آن شرکت می کنند اتفاق می افتد. شایسته است که با اهتمام ویژه در این حوزه، زمینه شرکت حداکثری دانش آموزان را فراهم کنیم و امکان استفاده از این فرصت ویژه را در اختیار همه آنها قرار دهیم.

همچنین امام وردی تاکید کرد که تقدیر از دانش آموزان برتر، عامل مهمی در تثبیت این یادگیری ها در دانش آموزان است. به علاوه سبب ایجاد انگیزه برای سایر دانش آموزان خواهد بود.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار