در جلسه هماهنگی مدارس مجری طرح امین آموزش و پرورش منطقه ۵ مطرح شد:

هدف طرح امین، تربیت دانش‌آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی مطابق با آموزه‌های قرآن است

تهران (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه5؛ در جمع مبلغان طرح امین، این طرح را فرصت ویژه‌ای برای پیشبرد اهداف پرورشی، در جهت اجرای سند تحول و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، برشمرد و هدف آن را، تربیت دانش‌آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی و دینی، مطابق آموزه های متعالی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف  طرح امین، تربیت دانش‌آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی مطابق با آموزه‌های قرآن است

اولین جلسه هماهنگی فعالیت‌های مدارس مجری طرح امین، با حضور داوود اماموردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5؛ جواد شعبانی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه، مدیران و معاونین پرورشی مجری طرح امین و مبلغین اعزامی از حوزه علمیه در سالن کنفران سآموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

در این جلسه داود اماموردی، در خصوص ضرورت و جایگاه فعالیتهای دینی و مذهبی در مدارس و نیز لزوم توجه به ظرفیتهای موجود در این طرح و ایجاد تعامل بین مدیران مدارس و مبلغین نکاتی را یادآور شد.

وی گفت: در این زمینه داشتن سعه صدر وشناخت روحیات کودکان، نوجوانان و جوانان و صبر و بردباری، از عوامل موفقیت است. وی این طرح را فرصت ویژه ای برای پیشبرد اهداف پرورشی و تربیتی، در جهت اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به ثمرات شجره طیبه، که در بیانیه‌ی گام دوم رهبرانقلاب مورد تاکید است دانست.

اماموردی افزود: هدف این طرح تربیت دانش آموزانی با باورها و رفتارهای اسلامی و دینی، مطابق آموزه های متعالی قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است.

در ادامه جواد شعبانی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه نیز درباره طرح امین و شیوه فعالیت مبلغین در مدارس گفت: علم و اخلاق و تقوا و آشنایی با علم روانشناسی کودک و نوجوان و مشاوره همچنین ابداع روش های جدید و خلاق تربیتی، در موفقیت طلاب و مبلغین بسیار حائز اهمیت است.

در پایان، مدیران، معاونین پرورشی و مبلغین طرح امین، نکات مورد نظر خود را در خصوص اجرای طرح به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار