افتتاحیه کانال باغ هنر مقطع ابتدایی در منطقه ۵

تهران ( پانا ) - سعید ربوشه، معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران؛ در مراسم افتتاحیه کانال باغ کتاب مقطع ابتدایی که در دبستان آرهاشم، از مدارس منطقه۵ تهران، برگزار شد؛ مهمترین ویژگی برنامه های کانال باغ هنر را تنوع رنگ و صوت های شاد و نمایش‌های تاثیرگذار دانست که تهدید آموزش مجازی برای کودکان و پیش دبستانی را به فرصتی ویژه تبدیل کرده و تراز کار در پیش پیش دبستانی را به شدت بالا برده است، دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه کانال باغ هنر مقطع ابتدایی در منطقه ۵

به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم افتتاحیه کانال باغ هنر مقطع ابتدایی، یکشنبه ۱۶ آبان در دبستان ابتدایی آرهاشم آموزش و پرورش منطقه۵، برگزار شد. این برنامه که به طور زنده از کانال باغ هنر در شبکه شاد پخش می شد، میزبان مهمانانی از وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش و پرورش منطقه۵ تهران بود.

رخساره فضلی؛ مشاور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سعید ربوشه؛ معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، یداله شهباز بیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ تهران، حمیدرضا محمد بیگی؛ مسئول پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، راحله محمدی؛ رئیس دوره اول ابتدایی اداره کل شهر تهران، صوفی لو؛ معاون آموزش ابتدایی منطقه۵ و جمعی از کارشناسان منطقه۵، از جمله مهمانان این مراسم بودند.

یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۵؛ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان برنامه حمایتهای وزارت آموزش و پرورش و معاونت ابتدایی اداره کل شهر تهران را مهمترین پشتوانه پیشبرد اهداف آموزشی در دوران کرونا و در شرایط آموزش‌های مجازی دانست.

سپس رخساره فضلی، مشاور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ با اشاره به پیچیدگی های بسیار زیاد آموزش های مجازی به ویژه در سنین پیش دبستانی و ابتدایی، عضویت ۴۵۰,۰۰۰ نوآموز در کانالهای کشوری شبکه شاد را نشانه موفقیت فعالان این عرصه برشمرد.

در ادامه قسمتی از برنامه های تدارک دیده شده برای نوآموزان که به صورت پخش زنده از کانال باغ هنر در شبکه شاد هم در حال پخش بود، اجرا شد.

سپس سعید ربوشه؛ معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران؛ در سخنانی از زحمات گروه تولید محتوای کانال باغ هنر، که با تلاش شبانه روزی و با انگیزه بسیار بالا و با تمرین های مکرر و با طرح درس، به فعالیت مشغول‌اند؛ تشکر و قدردانی کرد. وی گفت: این تلاش‌های بی شائبه تراز کار برای این رده سنی را بالا برده و تحول بزرگی در نحوه ارائه آموزش های مجازی این دوره سنی ایجاد کرده است. روشه مهمترین ویژگی های برنامه های کانال باغ هنر را تنوع بسیار زیاد در استفاده از رنگ های شاد، موسیقی های کودکانه و اجرای نمایشهای تاثیر گذار و آموزنده برشمرد. وی داشتن ١٠٠هزار عضو را نشانه موفقیت این کانال در جذب مخاطب و در ارائه برنامه های آموزشی دانست.

در پایان ربوشه با اهدای هدیه و تقدیرنامه از تلاشهای گروه تولید محتوای کانال باغ هنر تقدیر کرد.

سپس تورج اسماعیلی؛ مدیر دبستان آرهاشم؛ با اهدای گلدان، از میهمانان مراسم تشکر کرد.

برنامه با اجرای نمایش و مسابقه کودکانه ادامه یافت و با پذیرایی از نوگلان حاضر در مراسم به پایان رسید. گفتنی است فضاسازی زیبای دبستان آرهاشم نیز در جذابیت بیشتر مراسم تاثیر گذار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار