جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین:

آمار روزانه فوتی کرونا در قزوین به صفر رسید

قزوین (پانا)- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت آمار فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در قزوین به صفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آمار روزانه فوتی کرونا در قزوین به صفر رسید

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به روند نزولی فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته آمار روزانه فوتی کرونا در قزوین به صفر رسید.

وی افزود: با بستری شدن ۳۶ بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۱۸۸ بیمار رسیده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: متأسفانه ۱۰ نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵۶ نفر در استان قزوین به این ویروس آلوده شده‌اند.

وی تأکید کرد: همچنین با لطف خدا و تلاش کادر درمان ۳۲ نفر از مبتلایان نیز در طی این مدت رونده بهبودی را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز ۱۲۴ هزار و ۶۷۶ نفر در استان قزوین به آن مبتلا شده‌اند که متأسفانه ۲ هزار ۶۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: بهترین راه مقابله قطعی با این ویروس منحوس تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و عدم حضور در مکان‌های پرجمعیت است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین در پایان تصریح کرد: بیش از ۹۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان دوز نخست و بیش از ۷۸ درصد نیز هر دو دوز را دریافت کرده اند.

معین بصیری

خبرگزاری پانا قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار