مراقبین سلامت، پرستاران دانش‌آموزان در حوزه بهداشت هستند

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از پرستار مراقب سلامت تقدیر کرد و مراقبین سلامت مدارس را سرباز مدافع تندرستی دانش‌آموزان خواند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراقبین سلامت، پرستاران دانش‌آموزان در حوزه بهداشت هستند

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد در آئین تقدیر از جامعه پرستاران شاغل در آموزش و پرورش، ضمن اشاره به نقش کلیدی پرستاران در حفظ سلامت و درمان افراد جامعه، بیان کرد: مهربانی، ایثار و از خودگذشتگی از موضوعات دارای اهمیت جامعه پرستاری است.

وی ادامه داد: سلامتی مهم‌ترین نعمتی است که خدا به انسان‌ها ارزانی داشته و طی شیوع کرونا، ما به وضوح به این موضوع پی بردیم.

حضرتقلی افزود: در هجوم بیماری کرونا و مرگ و میر فراوان در سراسر دنیا، اهمیت نقش مدافعین سلامت در زندگی مردم مشخص شد و پرستارانی که در قالب مراقب سلامت مدارس فعال هستند، در حوزه پیشگیری، حفظ و درمان سلامت دانش‌آموزان بسیار نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارند.

در این برنامه تقدیر از پرستار شاغل مرضیه اصغری در حوزه آموزش و پرورش ملارد در آموزشگاه ابتدایی شهید باهنر یک، به نمایندگی از سایر مدارس و با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مسئول سلامت و فرهنگی هنری این اداره انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار