معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

آشنایی با قرآن، زندگی دانش‌آموزان را ایمن می‌سازد

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در آیین افتتاحیه گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد از تأثیر مطالعه قرآن بر نحوه زندگی دانش‌آموزان و جلوگیری از گرایش آن‌ها به خطرات اجتماعی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با قرآن، زندگی دانش‌آموزان را ایمن  می‌سازد

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در مراسم گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز بیان کرد: آشنایی با سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز بهترین راه تربیت و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

او ادامه داد: توجه به فعالیت‌های پرورشی می‌بایست در اولویت کار مدیران مدارس قرار بگیرد و سپردن نقش‌های هدفمند به دانش‌آموزان موجب شکوفایی استعدادهای آنان و ایجاد هویت و حس خودباوری خواهد بود.

همچنین در این مراسم، محفل انس با قرآن کریم، با قرائت قاری بین‌المللی حسین فردی در سالن شهید طحانی آموزش و پرورش شهرستان ملارد برگزار شد.

در حاشیه این محفل نورانی، از خانواده قرآنی قدیمی که دو دانش‌آموز قاری و حافظ کل را تربیت کرده‌، ۳۰ نفر از مدیران و معاونین مدارس فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز و برنامه‌های تربیتی و ۱۳ نفر از رتبه‌داران مسابقات قرآنی سال گذشته نیز تقدیر شد و نمایشگاهی از محتواهای مکتوب کارشناسی قرآن، عترت و نماز برپا شده تا همکاران با جدیدترین محتواهای این حوزه آشنا شوند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار