معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

جشنواره فرهنگی هنری فردا، بستر مناسب تربیت دانش‌آموزان در حوزه فرهنگ و هنر است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست توجیهی جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور معاونین و مربیان پرورشی، بر ماهیت بسترسازی این جشنواره در پرورش ذوق و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در حیطه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری فردا، بستر مناسب تربیت دانش‌آموزان در حوزه فرهنگ و هنر است

رضا حضرتقلی در نشست توجیهی جشنواره فرهنگی هنری فردا و در جمع معاونین پرورشی مدارس، بیان کرد: میزان استقبال دانش‌آموزان در سال گذشته، نشان‌دهنده علاقه خود دانش‌آموزان و تشویق خانواده‌ها و معلمان برای حضور آن‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره است و شرکت در این جشنواره استعداد دانش‌آموزان را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری بارز ساخته و پرورش می‌دهد.

وی در مورد آثار برگزاری این جشنواره بر روحیه دانش‌آموزان گفت: شرکت دانش‌آموزان در این جشنواره و پرداختن به تولید آثار فرهنگی و هنری، می‌تواند خمودگی ناشی از دوران کرونا را کاهش دهد.

حضرتقلی در مورد شرایط جشنواره فردا افزود: رشته‌های جشنواره فرهنگی هنری فردا در 3 عنوان آزاد، عمومی و اختصاصی تعریف شده و در رشته‌های عمومی همه می‌توانند شرکت کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: رشته‌های اختصاصی در هر مقطعی بصورت جداگانه هستند و موضوعات آزاد برای همه دانش‌آموزان به صورت اختیاری تعریف شده است.

حضرتقلی خاطرنشان کرد: به جز نقاشی همگانی، منتخبین تمامی رشته‌ها در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار