رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان:

اجرای بسته‌های تحولی در راستای پویایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسیار موثر است

کرمان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان گفت اجرای بسته‌های تحولی در راستای پویایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۲۳۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بسته‌های تحولی در راستای پویایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بسیار موثر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس صفوی با اشاره به توانمندی های معلولان گفت: معلولان به ویژه دانش آموزان و معلمان دارای معلولیت همواره نشان داده اند که توانایی های زیادی دارند و با انگیزه برای اثبات وجود خود تلاش کرده اند.

وی ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به تشریح اهداف و برنامه های این هفته پرداخت و گفت: حقوق معلولان باید رعایت شود و با تلاش همه کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان خدمات خوبی در زمینه توانبخشی انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به سند تحول بنیادین، سازمان آموزش و پرورش استثنایی بسته های تحولی مناسبی را جهت خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه طراحی و اجرا کرده که این گام بزرگی در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

صفوی ضمن اشاره به نقش ویژه والدین در زیست بوم کرونا از تلاش های مستمر و موثر همکاران آموزش و پرورش استثنایی و نیز سایر سازمان های همکار و همسو از جمله بهزیستی، استانداری و سازمان های خیریه و مردم نهاد قدردانی کرد.

بر پایه این گزارش، در مراسم گرامیداشت هفته جهانی معلولان از معلمان دارای معلولیت که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، همچنین از دانش آموزان ممتاز حائز رتبه برتر در جشنواره های فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح کشور و استان تجلیل شد و پس از مراسم هم مسئولان از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان با نیازهای ویژه دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار