رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:
فرایندی کردن سنجش در طول سال تحصیلی برنامهای در مسیر تحقق عدالت و تضمین کیفیت است
قزوین(پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، فرایندی کردن سنجش در طول سال تحصیلی را برنامهای در مسیر تحقق عدالت و تضمین کیفیت برشمرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین، تبیین برنامه تحولی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستان در نشست مجازی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با ادارات کل آموزش و پرورش استان ها برگزار شد.
با حضور معاون آموزش ابتدایی، معاون تربیت بدنی و سلامت، رئیس اداره امور تربیتی و مشاور، مسئولین و مدیران آموزش وپرورش استثنایی استان قزوین نشست تبیینی اجرای برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستان ۱ و ۲ به صورت مجازی با مسئولین سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مدیران کل ستادی وزارت متبوع برگزار شد.
حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، فرایندی کردن سنجش در طول سال تحصیلی را برنامه ای در مسیر تحقق عدالت و تضمین کیفیت برشمرد و تحلیل داده های آن را برای معاونت های ستادی مهم قلمداد کرد.
وی بر همکاری همه جانبه معاونت ها در پوشش حداکثری و اجرای کیفی سنجش تاکید کرد.
غربالگری اولیه و ارزیابی های تخصصی ۱۶ هزار نوآموز پیش دبستانی استان قزوین از اواخر دیماه در مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.
ارسال دیدگاه