مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨:

دنیا جای تأثیر گذاشتن است؛ حتی به اندازه ذره ای

تهران (پانا) – در دومین جلسه پرورشی کارکنان آموزش و پرورش منطقه ٨، مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به اینکه دنیا جای تأثیر گذاشتن است موفقیت را برطرف کردن مشکلات و گرفتاری ها تعریف کرد و بر خوب استفاده کردن از افکار و اموال و نعمت های الهی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دنیا جای تأثیر گذاشتن است؛ حتی به اندازه ذره ای

دومین جلسه شورای پرورشی کارکنان اداری منطقه ٨ عصر امروز ١۴ آذرماه ١۴٠٠ با حضور مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه و وحید شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی در سالن ثامن الحجج برگزار شد.

در این مراسم زمان با اشاره به آیه ی شریفه حاسبوا قبل ان تحاسبوا بیان کرد: چه خوب است در این دنیای فانی و زود گذر، موثر باشیم و بر روی دیگران تأثیر مثبت بگذاریم.

وی گفت: موفقیت آن است که وقتی به عقب بر می گردیم و گذشته خود را نگاه می کنیم، باری روی زمین نمانده باشد و توانسته باشیم گرفتاری های زیادی را برطرف کرده باشیم، چرا که دنیا جای تأثیر گذاشتن است حتی به اندازه ذره ای.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨، با بیان این که نیروهای پرورشی، نیروهای خودکاری هستند و نیاز به دستور کار ندارند، به آیه ثُمَّ لَتُسئَلُنَّ یَومَئِذٍ عَنِ النَّعیمِ اشاره کرد و گفت: امیدوارم هیچ کار جا مانده ای روی زمین نماند، چرا که بابت تمام نعماتی که در اختیار داریم بازخواست خواهیم شد.

مینو زمان در ادامه تأکید کرد که دنیا فقط پول و مادیات نیست و هر کس به اندازه هر نعمتی که در اختیار دارد مسئول است و باید بداند که اموال و افکار خود را کجا خرج و کجا به کار گرفته است.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق خدمت برای همه همکاران از وحید شیخی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه تشکر ویژه کرد و کارشناسان مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی هم به ارائه گزارش کار یک ماهه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار