مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨:

هدف اصلی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، فرهنگ‌سازی احسان در سنین پایین است

تهران (پانا) -– در مراسم جشن نیکوکاری منطقه 8، مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به این که هر کس به میزان توان و وسع خویش باید تلاش کند و کمک حال مردم بی‌بضاعت باشد، هدف اصلی جشن نیکوکاری در مدارس را، فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در سنین پایین دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، فرهنگ‌سازی احسان در سنین پایین است

در آستانه سال نو و همزمان با مدارس سراسر کشور، روز شنبه ١۴ اسفنده ماه ١۴٠٠، جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان کم برخوردار منطقه ٨ در مدرسه ابتدایی امامت با حضور مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین و تعدادی از دانش آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

زمان در این مراسم گفت: در جشن نیکوکاری هر کس به میزان توان و وسع خویش باید تلاش کند و کمک حال مردم بی بضاعت باشد چراکه آن زمان که در راستای برداشتن قدمی برای رفع دردی از دردهای نیازمندان تلاش شود روز سعادت و خوشبختی ما محسوب خواهد شد.

وی با توجه به مصداق شعر معروف سعدی، اضافه کرد: همه انسان ها اعضای یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و چون عضوی به درد آید نباید دیگر اعضای جامعه قراری داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را زمینه فعالیت های ارزشمند در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: هدف اصلی جشن نیکوکاری در مدارس، فرهنگ سازی احسان و نیکوکاری در سنین پایین است.

در ادامه مراسم یکی از دانش آموزان حافظ خوانی کرد و سپس سایر دانش آموزان پاکت های نیکوکاری خود را درون صندوق انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار