مدرسه بستر شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است

رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان البرز‌ آموزش و پرورش رودهن از افتتاحیه المپیاد‌ ورزشی با حضور مسئول اداره ورزش و جوانان منطقه در جهت شناسایی استعدادها و بررسی امکانات و فضاهای ورزشی ‌مدارس خبر‌ داد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه بستر شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است

مهدی‌ درودگری معاون پرورشی دبیرستان البرز رودهن اظهار کرد: برگزاری‌ المپیاد و‌ مسابقات ورزشی در‌ بین‌ دانش‌‌آموزان دارای‌ اهمیت‌ ویژه‌ای‌ است و توجه و انجام فعالیت های ورزشی باعث ایجاد نشاط و سرگرمی برای آنها می شود و در روحیه دانش‌آموزان بسیار موثر است. در افتتاحیه‌ این‌ المپیاد‌ بازدیدهایی از اماکن و فضاهای ورزشی مدرسه توسط محمد‌صیفی، مسئول‌ اداره‌ ورزش‌ و جوانان‌ رودهن‌ صورت‌ گرفت‌ و بررسی‌های لازم انجام شد.

درودگری تصریح‌ کرد: در حاشیه برگزاری این المپیاد مقرر شد با هماهنگی مدیریت دبیرستان و اداره ورزش و جوانان در صورت نیاز جهت انجام برخی فعالیت‌های ورزشی و مسابقات از دسترسی‌ها و امکانات ورزشی اداره ورزش و جوانان رودهن در جهت پیشرفت و تقویت فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان مدرسه استفاده شود.

درودگری خاطرنشان کرد: طی برگزاری این المپیاد دانیال شفیعی، قهرمان و رکورددار بین‌المللی شنای‌کشور، مهران‌بخششی، قهرمان‌ پینگ‌پنگ‌ استان‌تهران‌ و آرین‌ خوشنویسان، قهرمان‌ کشوری‌ کیوکوشینگ‌کاراته‌ با مسئول‌ اداره‌ ورزش‌ و جوانان‌ دیدار کردند وضمن تقدیر از این دانش‌آموزان ضرورت‌ توجه‌ و شناسایی‌ استعدادهای‌ ورزشی‌ دیگر دانش آموزان توسط‌ صیفی‌ در مدرسه مورد تاکید‌ قرار گرفت.

درودگری در ادامه افزود: مدارس و در نگاهی کلی تر آموزش وپرورش نقش بسیار مهمی در شناسایی استعدادهای ورزشی و بالندگی دانش‌ آموزان در زمینه های ورزشی را دارد و نباید در این زمینه کم کاری صورت گیرد. طی گفتگو با اداره ورزش و جوانان مقرر شد دانش آموزان دارای استعداد ورزشی در رشته‌های مختلف، شناسایی و به اداره‌ی ورزش و جوانان رودهن معرفی شوند تا برنامه‌هایی جهت تقویت آنان در زمینه ورزشی مورد نظر تا حد امکان انجام شود.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار