ضرورت دین‌باوری دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی

رودهن (پانا) - مدیر دبستان پسرانه امام‌حسن مجتبی(ع) رودهن، از برگزاری جلسات مستمر در طول سال تحصیلی جهت تبادل نظر پیرامون برنامه‌هایی برای نهادینه‌کردن دین‌باوری و هویت دینی دانش‌آموزان، ویژه آموزگاران و کارکنان مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت دین‌باوری دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی

مریم داودی، مدیر دبستان پسرانه امام حسن مجتبی(ع) آموزش و پرورش رودهن اظهار کرد: با توجه به شرایط جوامع و دین‌گریزی و ضد تبلیغ‌هایی که علیه دین و تضعیف هویت دینی در سراسر جهان و علی‌الخصوص کشورهای اسلامی، در حال انتشار است و روز به روز ارزش‌های دینی و حفظ آن توسط مردم کمرنگ می‌شود، ما به عنوان عضوی از جامعه که قسمت اعظم تعلیم و تربیت زیر نظرمان صورت می‌گیرد، باید به مسئله دین‌باوری و تاثیرات وجود دین در زندگی، برای دانش‌آموزان که نسل‌های آینده‌ جامعه هستند، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدرسه امام حسن مجتبی(ع)، با توجه به اینکه تعداد دانش‌آموزان اتباع افاغنه در آن زیاد است و تفاوت‌های فرهنگی در بین دانش‌آموزان بسیار مشهور است، تصمیم گرفتیم به صورت مستمر و پایدار در طول سال تحصیلی با دعوت از مدرسین و مشاوران توانمند منطقه کارگاه‌ها و جلسات آموزشی برای آموزگاران مدرسه به جهت دسترسی به اطلاعات بروزتر در زمینه تقویت ارزش‌های دینی در بین دانش‌آموزان برگزار کنیم.

داودی افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان مدرسه ما، در مقطع ابتدایی به سر می‌برند، این گونه آموزش و برنامه‌هایی که با محوریت دین‌باوری به مرور اجرا خواهد شد. شکل‌گیری هویت دینی و فلسفه وجود دین در ذهنیت دانش‌آموزان بدون شک موثر خواهد بود و هم به صورت مجازی و هم حضوری، پیگیری می‌شود. اجرای مراسم‌ها و برنامه‌ها، ‌راهکارهایی که در جلسات مذکور، مصوب می‌شود در کلیه کلاس‌های مدرسه الزاما اجرا می‌شود و نظارت کامل بر اجرای آن صورت خواهد گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین‌زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار