برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ملارد

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت فرهنگ جهاد، فرهنگ بسیجی و شهادت یکی از مسائلی است که می‌تواند ما را از شر استکبار رها سازد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت  دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد در این جلسه جابر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از وظایف تک تک ما ایرانیان است و وظیفه اخلاقی و انسانی ما است که این موضوع پیام‌های بسیاری برای جهانیان دارد.

وی افزود: فرهنگ جهاد، فرهنگ بسیجی و شهادت یکی از مسائلی است که می‌تواند ما را از شر استکبار رها سازد. انتظار می‌رود تمامی ارگانها و سازمانهای شهرستان در هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم تعامل و همکاری نمایند و باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا در فرهنگ‌سازی جامعه‌شناسی بتوانیم نقش خود را ایفا کنیم.

در این جلسه مقرر شد نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تهیه و اهدا سبد کالا و ارزاق به جامعه هدف، تولید محتوا و استفاده از فضای مجازی جهت فرهنگ سازی سیره وشیوه زندگی مجاهدانه و انقلابی سردار سلیمانی و ... دیگر موضوعات که در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد اقدام شود.

در این جلسه،امام جمعه،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار صفادشت، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ملارد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار