آسیب‌شناسی توسط پزشکان ماهر اصل مهمی در سلامت جسمی و روحی است

ملارد (پانا )- کارشناس ارشد آسیب شناسی و استعداد یابی سازمان المپیک و پارالمپیک در مراسم بررسی حرکات اصلاحی تاکید کرد : آسیب‌شناسی توسط پزشکان ماهر اصل مهمی در سلامت جسمی و روحی است و پس از آن باید تمرین‌های تجویزی بطور مداوم تکرار شوند چراکه تا حدِ زیادی موجب بهبود وضعیت فیزیکی جسم خواهد شد .

کد مطلب: ۱۲۳۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌شناسی توسط پزشکان ماهر اصل مهمی در سلامت جسمی و روحی است

مینا محبی کارشناس ارشد آسیب‌شناسی و استعدادیابی سازمان المپیک و پارالمپیک در کارگاه بررسی حرکات اصلاحی به تشریح آناتومی بدن پرداخت و اشاره کرد برای داشتن جسمی سالم و ایده‌آل باید تلاش کرد.

نادر عفراویی استاد دانشگاه و متخصص فیزیولوژی ورزشی در رابطه با استفاده از مکمل‌های ورزشی گفت: متأسفانه امروزه استفاده از مکمل‌های ورزشی از درخشش ورزشکاران جلوگیری می‌کند.

عفراویی ادامه داد: استفاده از مکمل‌های ورزشی موجب ایجاد ناهنجاری‌‌های ظاهری در بانوان و آقایان می‌شود و حتی در تسریع سن بلوغ تاثیر بدی دارد.

او در جمع مربیان و ورزشکاران ملاردی افزود: تمرین‌های ورزشی درست و تقویت استقامت به مراتب تاثیر فوق‌العاده‌ای نسبت به نیروزاهای غیرمجاز دارد.

گفتنی است این کارگاه تخصصی آشنایی با حرکات اصلاحی و مکمل‌های ورزشی مجاز با همت اداره ورزش و جوانان ملارد و مجموعه ورزشی مهرگان در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد برگزار شد.

خبرنگار: اسما بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار