معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد عنوان کرد:

ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت‌های پرورشی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جلسه شورای پرورشی و سلامت بر هم‌افزایی واحدهای این حوزه و ضرورت برنامه‌ریزی و نظم در اجرای برنامه‌های تربیتی تأکید کرد و گفت با تشویق دانش‌آموزان به فعالیتهای پرورشی آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت‌های پرورشی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جلسه شورای حوزه پرورشی در کانون شهدای فرهنگی، ضمن اشاره به اهمیت فعالیت‌های پرورشی در پرورش روحیه اخلاقی و معنوی دانش‌آموزان بیان کرد: در دوران پساکرونا و تعطیلی مدارس، انجام فعالیت‌های پرورشی با سختی‌ها و مشکلاتی همراه است که با هم‌افزایی و برنامه‌ریزی منظم می‌توان این چالش‌ها را مرتفع کرد.

او افزود: هدف از برگزاری این جلسات، تبادل نظر، بحث پیرامون چالش‌های اجرایی برنامه‌ها و ارائه راهکارها از سوی همکاران حوزه پرورشی است.

حضرتقلی ادامه داد: در این جلسه، در حوزه کانون فرهنگی تربیتی، در مورد امکانات، آموزش اطلاع‌رسانی در گروه‌های ۲۲ گانه کانون در کلاس‌های فرهنگی هنری در غیاب کلاس‌های حضوری، قصه‌گویی شب یلدا و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان عضو کانون در برگزاری مراسمات حوزه پرورشی صحبت شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اضافه کرد: در دوران کرونا، تعطیلی آموزش حضوری باعث یادگیری دانش‌آموزان در حوزه تکنولوژی و تولید محتوا شد و می‌توان از این ظرفیت در برگزاری مسابقات و مراسم‌ها استفاده کرد.

حضرتقلی گفت: در این جلسه در مورد برنامه‌ریزی اردوهای راهیان نور، لاله‌های روشن، شورای دانش‌آموزی، مسابقات قرآن، طرح امین، جشنواره فرهنگی هنری علمدار، جشنواره فردا، بازدید از وضعیت بهداشتی مدارس، انجام مرحله سوم واکسیناسیون فرهنگیان و تقدیر از مراقبین سلامت شرکت کننده در این مهم بحث و بررسی شد.

قطب‌بندی مدارس جهت انجام فعالیت‌های پرورشی، برگزاری کلاس‌های خبرنگاری و مجری‌گری، ارزیابی سواد حرکتی، برگزاری کلاس روبیک، تشکیل گروه گردشگری حوزه پرورشی، برگزاری کارگاه‌های انگیزشی برای همکاران، آموزش نرم‌افزار کاین مستر بصورت گسترده برای فرهنگیان و دانش‌آموزان، طرح یاریگران زندگی، نماد و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار