در جلسه معاوانان پرورشی منطقه ۱۳ عنوان شد:

هدف از برگزاری مسابقات در آموزش و پرورش شناسایی، هدایت و حمایت دانش‌آموزان مستعد است

تهران(پانا)- در جلسه معاونان پرورشی مدارس منطقه ۱۳ به مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی در راستای رشد و شکوفایی بیشتر استعدادهای فرهنگی هنری و قرآنی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان  از طریق رقابت سالم و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات در آموزش و پرورش شناسایی، هدایت و حمایت دانش‌آموزان مستعد است

دومین جلسه‌ی معاونین و مربیان پرورشی منطقه با حضور الهام فتاحی؛ کارشناس فرهنگی هنری، محمد افشار ؛ کارشناس اقامه نماز و معاونان پو مربیان پرورشی مدارس منطقه ۱۳ و با عنوان تبیین شیوه‌نامه‌های مسابقات قرآنی، پرسش مهر و جشنواره فردا به شکل مجازی در بستر شاد برگزار شد.


در این جلسه محمد افشار؛ کارشناس قرآن و عترت منطقه ۱۳ به تشریح بخشنامه‌های ارسالی قرآن و عترت پرداخت و ضمن تاکید بر اجرای دقیق و به هنگام تقویم اجرایی پرورشی منطقه از مربیان و معاونین مدارس قدردانی کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات به بهترین نحو و با کیفیت بالا، مستلزم همکاری و همفکری شما عزیزان بوده و ما را به اهداف از پیش تعیین شده که یکی از آنها شناسایی، هدایت و حمایت دانش آموزان مستعد در زمینه های مختلف است، نزدیکتر می‌کند.

در ادامه الهام فتاحی؛ کارشناس فرهنگی و هنری منطقه نیز ضمن مغتنم دانستن حضور دانش‌آموزان بعد از دو سال در مدارس و آرزوی صحت و سلامت برای همه‌ی عزیزان به تبیین شیوه‌نامه و دستورالعمل اجرا و ارسال دو جشنواره‌ی بزرگ پرسش مهر و فرهنگی هنری پرداخت.

در پایان جلسه، همکاران پرورشی مدارس به شکل پرسش و پاسخ در گفتگویی صوتی نکات مبهم و سوالات احتمالی خود را درباره‌ی بخشنامه‌ها با کارشناسان قرآن عترت و فرهنگی هنری مطرح کردند.

* عرفان نوری تبار؛ خبرنگار دانش آموز پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار