درخشش دانش‌آموز منطقه ۱۳ در مسابقات نقاشی پژوهش‌سرای آفرینش

تهران (پانا) - در مسابقات نقاشی پژوهش‌سرای آفرینش شهر تهران که در هفته جهانی فضا و با عنوان گردشگری فضایی برای دانش‌آموزان در دو سطح ابتدایی و متوسطه شهر تهران برگزار شد، دانش آموزِ دبیرستان شهید منتظری از منطقه ۱۳ موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز منطقه ۱۳ در مسابقات نقاشی پژوهش‌سرای آفرینش

فاطمه پازوکی؛ مدیر دبیرستان شهید منتظری از نتایج مسابقات پژوهش سرای آفرینش و افتخارآفرینی سارا آبای فینی با کسب رتبه اول در رشته نقاشی در استان تهران خبر داد.
پژوهش سرای دانش آموزی آفرینش شهر تهران به عنوان قطب استانی نجوم شهر تهران به منظور گرامیداشت هفته جهانی فضا و با هدف آشنایی بیشتر با سهم علوم و فناوری فضایی در بهبود شرایط بشر و ترویج و توسعه دانش فضایی مسابقات متنوعی را برگزار کرده است و این مسابقات با موضوعاتی از جمله، نقش زنان در فضا و سهم علوم و فناوری فضایی در بهبود شرایط بشر و ترویج و توسعه دانش فضایی برای تشویق و سوق دادن دانش آموزان شرکت کننده در وبینارها طراحی شد.
با توجه به نامگذاری یکی از روزهای هفته جهانی فضا با عنوان اقامتگاه‌های آینده و گردشگری فضایی و جذابیت موضوع برای دانش آموزان، مسابقه نقاشی با عنوان گردشگری فضایی برای دانش آموزان در دو سطح ابتدایی و متوسطه طراحی و اجرا شد و آثار ارسالی پس از بررسی و داوری در کانال و گروه انجمن دانش آموزی نجوم شهر تهران در سامانه شاد با نام دانش آموزان بارگذاری شد و آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفت.


سارا آبای فینی دانش آموز پایه هفتم دبیرستان شهید منتظری منطقه ۱۳ در این مسابقات با خلاقیت در نقاشی موفق به کسب رتبه اول استانی شد و طی مراسمی از این دانش آموز؛ سارا آبای فینی و اصغری؛ دبیر کار و فناوری و مادر دانش آموز به پاس قدردانی توسط مدیریت دبیرستان تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار