آغاز ثبت‌نام در سامانه پرسش مهر و جشنواره فردا

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری از روند ثبت‌نام جشنواره‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام در سامانه پرسش مهر و جشنواره فردا

رحمت‌الله قاسمی پور، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری گفت: آثار جشنواره فردا در نیمه بهمن ماه باید به اداره تحویل داده شود و شایسته است برنامه‌ریزی مطلوب برای تهیه آثار به خوبی انجام شود. هر دانش‌آموز باید یک راهنمای تخصصی داشته باشد و در صورت احراز رتبه توسط دانش‌آموز، آن رتبه برای همکار راهنما هم محسوب می‌شود.

وی در ادامه درباره جشنواره تجارب برتر تربیتی افزود: در جشنواره تجارب برتر تربیتی همکاران علاقه‌مند شناسایی می‌شوند و پس از دریافت بخشنامه اسامی آن‌ها به اداره ارسال می‌شود تا کارگاه توجیهی برایشان تشکیل شود و هم اکنون ا توجه به زمان تحویل آثار پرسش مهر به استان، آثار دانش‌آموزان باید دهه آخر آذر ماه به اداره تحویل داده شود.

قاسمی از پنجمین دوره از جشنواره کتابخوانی دانایی توانایی خبر داد که امسال اجرا می‌شود و حتما دانش‌آموزان کتابخوان از تمام پایه‌های اول تا دوازدهم شناسایی می‌شوند و کتاب تعیین شده مناسب را مطالعه می کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری بیان کرد: چنانچه تمدیدی صورت بگیرد اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما مدارس برای دهه آخر آذر برنامه‌ریزی کنند و تحویل آثار به صورت مجازی و از طریق فلش صورت پذیرد؛ اگر چه در رشته هنرهای دستی تجسمی متوسطه دوم در صورت کسب رتبه برای ارسال به استان باید اصل اثر از مدرسه دریافت شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار