ارسال لوازم ورزشی به مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌‌ یک ری در خصوص ارسال تجهیزات ورزشی مورد نیاز دانش‌آموزان به مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌‌ یک ری توضیحاتی ارایه کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ارسال لوازم ورزشی به مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌‌ یک ری اظهار کرد: یکی از درس‌های دانش‌آموزان که بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، کلاس ورزش و تربیت‌بدنی است و از طرفی دیگر یکی از اهداف آموزش و پرورش پرداختن به سلامت جسم و روان دانش‌آموزان است. ما در جهت توانمندسازی مربیان و معلمین ورزش، کلاس‌هایی در دو ماه گذشته برگزار کردیم و همچنین با اهدای لوازم ورزشی مورد نیاز دانش‌آموزان به مدارس در تلاش هستیم تا سطح امکانات ورزشی را ارتقا دهیم.

او در خصوص ظرفیت فضاهای ورزشی مدارس ناحیه یک ری گفت: در مدارس ما دو شکل فضای ورزشی وجود دارد؛ در سال گذشته در برخی از مدارس کلاس درس تربیت بدنی برگزار شد که ویژه مدارس ابتدایی به خصوص دختران بود. برای سایر مدارس در حیاط مدرسه با توجه به فضای مدرسه و متناسب با تعداد دانش‌آموزان برنامه‌ریزی صورت گرفت تا دانش آموزان به ورزش‌هایی که در این فضا امکانپذیر است انجام شود بپردازند. فضای مدارس پاسخگوی نیازهای دانش‌آموزان است اما در هر صورت ما برای افزایش فضا و امکانات مورد نیاز در تلاش هستیم.

نوروزیان با اشاره به همکاری ارگان‌های دیگر دولتی خاطرنشان کرد: سالن های ورزشی با نظارت آموزش و پرورش هدایت می‌شوند. اداره آموزش و پرورش کلاس‌های فوق برنامه‌ای در ساعات غیردرسی دانش‌آموزان در جهت تشویق دانش‌آموزان به دنبال کردن ورزشهای مورد علاقه آن‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌کند. دستگاه های دولتی دیگر نیز باید به آموزش و پرورش در این موضوع کمک کنند زیرا آموزش‌ و پرورش مهم ترین بخش در اثرگذاری بر دانش‌آموزان است‌.

خبرنگار دانش‌آموز: مهسا ژارنال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار